Momenteel ben ik bezig een droom te verwezelijken nl: Bungalows bouwen en verkopen in Luxor,Egypte.Na 1 jaar heel veel informatie opdoen en de regels en wetten in Egypte leren kennen heb ik nu de stap genomen,land kopen op een mooie lokatie.Dat is goed gelukt en sinds 1 week ben ik in het bezit van een stuk grond van 50 bij 50 meter.De vergunningen zijn ingediend en goedgekeurd,dus ik kan gaan bouwen.Op dit stuk grond komen maximaal 11 bungalows op 200 meter eigen grond.De huizen worden ongeveer 120 mtr2,dus houd u een tuin over van 80m2.Het land is nu nog landbouw grond,dus heel sterk en er groeit makkelijk ander gewas op,zoals rozen,bloembollen,heesters etc.Ook heeft u op uw woning een riant dakterras over de gehele lengte en breedte van de woning.De bungalows worden gebouwd midden in het groene land van Luxor,de wijk heet Karnak en is 10 minuten van de tempel van Karnak.Momenteel wordt er een rechtstreekse weg aangelegd vanaf het vliegveld naar 1 van de mooiste hotels in Luxor,het Sofitel Karnak hotel,dan bent u in 5 min in Luxor.Ook zit u op korte afstand van andere hotels,restaurants,supermarkten etc.Kortom een ideale lokatie,rondom groene velden,frisse lucht en een heerlijk klimaat.De bungalows worden verkocht voor 90000 euro en de woning en het land staan na ondertekening van het contract op uw eigen naam.Wilt u meer informatie kunt u mij bereiken op telefoonnummer 0020107707443 of per email: [EMAIL=“marjoleinapeldoorn@hotmail.com.Per”]marjoleinapeldoorn@hotmail.com.Per email wil ik u ook foto’s van het land en de omgeving toesturen.
Met vriendelijke groeten,
Marjolein Apeldoorn
Luxor,Egypte