B&B Luxor

Hai wij wonen in Luxor en hebben daar een appartement met twee gasten verblijven. Ook hebben we een groot terras met zwembad. Omdat we nu niets om handen hebben willen we deze twee kamers aan belangstellende verhuren. We kunnen vanuit hier dan ook excursies regelen desgewenst.
Als je inlichten wilt kun je ons altijd even een mailtje sturen.

groetjes Inge en Ad

Hi
Hoelang geldt jullie aanbod en wat is de vraagprijs per nacht en per persoon?

Leen

Hi het aanbod geld totdat we het hier verkocht hebben, kan dus nog wel even duren.
De prijs is per persoon per nacht incl ontbijt, 120 El, dat is ongeveer 16 euro.
25 Maart tot en met 8 april zijn we in Nl en de eerste week van mei hebben we al gasten.

gr. Inge

sorry…groetjes

een beetje vreemde reactie in dit topic: we willen geen huis huren in Luxor maar bieden B&B aan!? De volgende keer gewoon een eigen topic openen…is misschien een idee

sorry … groetjes

nou das duidelijk: als je een huis wilt huren in Luxor moet je bij hun zijn!

goedemorgen,
we zijn een koppel uit brugge die graag in oktober 2010 naar luxor willen komen. is er bij jullie nog iets vrij. we vinden een B&B veel leuker dan een hotel.

1 like

Hebben jullie nu nog steeds een B&B in Luxor?

En hebben jullie eventueel tips voor het huren van een appartement in Luxor, ik doe namelijk volgend jaar vrijwilligerswerk in Luxor.

Als u een appartement wilt huren in Sharm El Sheikh kunt u contact opnemen met het onderstaande e-mail adres:

Hai Tineke
Ja we hebben nog het B&B. Maar voor langere tijd iets huren in Luxor is vaak geen probleem. Er zijn zoveel apartementen te huur in Luxor. Varierend van 1000 tot 1500 EL per maand. Je zou eens kunnen kijken op Luxorlive.com of probeer iets via via te huren, dat is vaak de beste weg in Egypte. Maar aanbod genoeg. Mocht je tegen die tijd mijn hulp nodig hebben kan ik wel eens voor je rondkijken. belangrijk is wel dat je weet in welke wijk je wilt zitten. Wijzelf wonen niet in het centrum maar in een typische egyptische wijk waar weinig toeristen wonen. Ik zelf vind dat heerlijk maar andere vinden het juist fijn om in het centrum te zitten. Ik hoor het wel,
gr. Inge

hoi ik ben omar en ik kom uit luxor ik verhuur wil een huizen in luxor ([EMAIL=“diepoort@hotmail.com”]diepoort@hotmail.com)

info [EMAIL=“diepoort@hotmail.com”]diepoort@hotmail.com

Ik heb er een beetje genoeg van dat mensen via dit topic reclame maken voor hun eigen verhuur bedrijfje! Open toch gewoon een eigen topic is veel makkelijker.