Mijn naam is Rosa Mol

Goede dag allemaal,

Mijn naam is Rosa Mol en ik ben geboren en getogen in het mooie Haarlem.
Ongeveer 3 jaar geleden heb ik een mooie reis gemaakt naar Thailand en Indonesie.
In Indonesie kwam mijn broer me bezoeken die toen al een hele tijd in Australie verbleef.
Sinds dien heb ik al heel wat mooie magische avonturen beleefd. Ik heb 8 maanden in Spanje gewoond en daarvan 6 maanden als Au-pair gewerkt.
En vandaag ben ik net een weekje terug uit India waar ik 5 maanden ben geweest, waarvan 3 maanden op een prachtige plek waar ik heb gewerkt/geholpen bij een prachtig project met speciale jongeren zonder ouders.
Dit was een geweldige ervaring en ik heb ontzettend veel geleerd. Ook heb ik in India mijn Liefde ontmoet en die ga ik over een maand alweer opzoeken. Hij komt van Hawaii, dus dat is letterlijk de andere kant van de wereld. En natuurlijk een magisch mooie plek. Ik ben heel erg benieuwd en enthousiast over dit nieuwe avontuur. Ik zal in eerste instantie 3 maanden op Hawaii blijven en daarna zien we verder hoe en wat voor de toekomst.
Ik hoop hier dan voor deze drie maanden een baantje te kunnen vinden om alles te kunnen bekostigen. Misschien heeft iemand op dit forum daar ervaring mee in Hawaii? En tips en trucs voor mij. Daar zou ik erg blij mee zijn.
Alvast bedankt. Bedankt voor het lezen van mijn korte voorstel verhaaltje en wie weet spreken we elkaar : )

Liefs!

Rosa

Hoi Rosa, welkom op Wereldwijzer! Je kunt je vragen het beste stellen in ons Amerika forum.

Oke top.
Thanks voor de tip.

Graag gedaan!