Ik probeer zo volledig mogelijk mij voor te stellen aan de hand van onderstaand voorbeeld vragen, die vaker gebruikt zijn.l
-
Hoe heet je en waar woon je? Mijn naam is Esmeralda en woon in Heerhugowaard (iets boven Alkmaar)
-
Verliefd, verloofd, verloren? Woon samen met mijn vriend en poes
-
Welke landen heb je al bezocht? Nederland, België, Duitsland, Tsjechië, Frankrijk, Spanje, Portugal en de Bahama’s
-
Welke landen staan bovenaan je lijstje om nog te bezoeken? zo veel
-
Wat is het ergste dat je in het buitenland hebt meegemaakt? Het bedelen
-
Mijn favoriete land is… Spanje
-
Mijn favoriete stad is… Praag
-
Wat zijn je hobby’s? Mijn webwinkel, mijn blog(s) en mijn passie voor vakantie, vandaar mijn website over vakantie/advies en meer.
-
Wat wil je verder nog kwijt? Ik heb jaren bij een reisorganisatie gewerkt en indien jullie vragen hebben over reizen, landen, reisorganisaties, verzekeringen of andere vragen, kunnen jullie deze me gerust stellen. Ik vind het leuk om mensen te helpen met een juiste vakantie/reis/organisatie.
Verder schrijf ik veel over vakantie, interieur en maak regelmatige nieuwe (tekst)website’s/startpagina’s die gecombineerd kunnen worden met mijn webwinkel.
Dus ben lekker dagelijks bezig met leuke dingen. En mijn poes zit lekker gezellig op mijn buro erbij. Wat wil ik nog meer.