Reizigers!
Ik ben Caroline, 22 jaar oud en vertrek midden februari naar India.
Dit wordt voor mij de eerste keer backpacken en zou het leuk vinden om vooral in het begin met een reisgenote te reizen. Ik wil graag van noord (New Delhi) naar zuid om vanuit het zuiden van India naar Sri Lanka te gaan. Door India wil ik ongeveer vier weken reizen. Zijn er nog meer reizigers die rond deze periode naar het kleurrijke India afreizen?
Hey Caroline!
Ik ben Marianna, 29 jaar oud.
Dit lijkt me erg interessant. Ik wil zelf ook graag die kant op, alleen kan niemand vinden om mee te reizen, wat het dan erg duur maakt. Dus zoek ik eerst maar een ‘maatje’, voordat ik verder ga zoeken in de reizen zelf. Kun je me vertellen, wat je plannen zijn? Zelf heb ik ook nog nooit gebackpackt, dus deze ervaring delen, lijkt me ook handig.
Ik hoor graag van je.
Hallo! Ik kan jullie wel wat tips geven, ben 2x dit jaar in zuid india geweest. Zijn jullie toevallig ook van plan om naar fort cochin te gaan? Misschien willen jullie dan een cadeautje meenemen voor mijn vriend die daar een homestay heeft (een stalen armband), die mag ik nl niet versturen met Post Nl. Nou ik hoor graag of jullie me willen helpen en in ruil daarvoor kan ik jullie genoeg tips geven of informatie over backpacken zelf want heb veel gebackpackt in azie. Groetjes Irene de Bode
Hoi Marianna,
Sorry voor mijn late reactie, ik ben een weekje op weg geweest. Ik heb mijn reis inmiddels geboekt. Ik begin in New Delhi, India en reis dan 2 weken lang met een groep richting Goa. Vanuit daar ga ik naar Bangalore waar ik op het vliegtuig stap naar Colombo, Sri Lanka. Daarna doe ik nog Thailand en Laos aan. Voor nu heb ik alleen mijn vliegtickets geboekt en de eerste 2 weken in India staan vast. Wat lijkt jou leuk om te doen?
Groetjes, Caroline
He Caroline!
Leuke plannen die je gemaakt hebt! Ik ben vanaf begin februari in Delhli en wil graag van midden februari rondreizen door India. Twijfel alleen omdat ik dit liever niet alleen wil doen maar eigenlijk ook niet zo houd van een groepsreis waar alles al helemaal uitgestippeld is en ongelofelijk veel geld kost. Met welke organisatie ga jij de groepsreis maken? Heb je inmiddels verder al plannen? Ik ben namelijk van plan om na India door te reizen naar Sri Lanka, mogelijk kunnen ergens meeten? Ik ben benieuwd naar je plannen! Groetjes,
Marleen
Hoi Marleen,
Ik ga vanaf 22 februari 15 dagen reizen met een groep. We beginnen in Delhi en eindigen in Goa. Ik ga met de Canadese organisatie G Adventures. Een groep van ongeveer 15 internationale mensen in de leeftijd van 18-30 jaar. De plaatsen waar je heen gaat zijn van te voren besproken en ook de overnachtingen, maar verder ben je ook redelijk vrij in gaan en staan. Ik vind het vooral fijn dat ik zo een beetje kan wennen aan het land en het reizen. Na die twee weken heb ik nog twee weken in India. Ik vertrek in ieder geval vanaf Bangalore naar Colombo, Sri Lanka. In Sri Lanka heb ik plekken die ik graag wil bezoeken, maar heb nog niks geboekt. Lijkt me leuk om ergens te meeten! Hoe lang ben je van plan om te gaan reizen?
Groetjes,
Caroline
Ik ben vanaf 22 feb in sri lanka… Mocht je, of jullie zin hebben om een keer af te spreken voor n drankje :), groetjes sara 33
He Caroline,
Ik ben van plan om mid februari tot eind februari door Zuid India te reizen. Vanaf begin maart wil ik graag naar Sri Lanka, Myanmar en Vietnam. De volgorde weet ik alleen nog niet en maakt mij ook niet zoveel uit. Ik wil graag 2 tot 3 weken in Sri Lanka zijn en mijn idee is om tot eind april/halverwege in Azië te blijven. Wanneer vlieg jij precies naar Colombo? En ga jij vanaf Colombo dan weer terug naar Nederland?
Groetjes, Marleen
Hoi Marleen,
Ik kom 22 maart aan in Sri Lanka en wil dan eerst een beetje richting het noorden. 4 april komt mijn zus ook naar Sri Lanka en dan doen we 2 weken het zuiden. 19 april ga ik dan vanaf Colombo naar Bangkok om nog 5 weken door Thailand en Laos te reizen. Misschien wil je een stukje meereizen in Sri Lanka?
Groetjes, Caroline
He Caroline! Ik heb inmiddels geboekt en ben van 27 feb tot 28 maart op Sri Lanka. Ga daar de eerste drie weken vrijwilligerswerk doen en daarna nog een weekje reizen. Dus als je wil kunnen we in mijn laatste dagen ergens meeten, dan ben ik vast al op veel plekken geweest en kan ik je evt wat tips geven onder het genot van een drankje
Wat gaaf! Ja lijkt me leuk. Je hebt nu alleen nog vast geen idee waar je die laatste dagen zit ;-). Ik denk dat ik de eerste dagen een beetje rond Colombo blijf hangen. Mijn email adres is carolineschakel@live.nl, dan kan je me altijd mailen tegen die tijd!
Groetjes, Caroline