Wij plannen dit tripje voor in april - mei te doen.
Iemand tips of opmerking van plaatsen of route te doen of te mijden in die regio?
Hoeveel tijd zou je voorzijn voor deze reis?
bedankt
Wij plannen dit tripje voor in april - mei te doen.
Iemand tips of opmerking van plaatsen of route te doen of te mijden in die regio?
Hoeveel tijd zou je voorzijn voor deze reis?
bedankt
Waarom helemaal naar Texas rijden en dan alleen Houston bezoeken. Deze stad is niet erg indrukwekkend te noemen. Ga bijv. naar Austin, San Antonio of Fort worth. Anders is het is zonde van de lange reis denk ik.
Ik denk dat je zeker een week of 6 -7 nodig hebt. En dan ga je al behoorlijk rap.
Is een retourtje brussel/miami in april-mei voor 528€ een goeie zaak?
Hele nette prijs. Met welke maatschappij vlieg je?
Is er een speciale reden om naar Houston te gaan? De rit van NO via Natchez en Vicksburg naar Memphis zou ik eerder doen tenzij je langer in Texas wil blijven en ook andere lokaties wil bezoeken (San Antonio werd al genoemd door Schoentje, ik wil daar graag Austin en Hill Country aan toevoegen).
Lang geleden hebben we eens een dergelijk rondje gemaakt (zonder Tx) en hadden daar 3 weken voor. (vanaf Tampa) Dat was wat ons betreft lang genoeg toen maar we zouden nu nog meer plaatsen toevoegen vooral langs de Atlantic coast. En als je nog wat van Miami etc wil zien zou ik 4 weken willen aanbevelen. April/mei is wel een fijne tijd om te gaan.
Yeehaw
Met Iberia.
Zojuist geboekt maar had ik het geweten boekte ik ze eergisteren, nu kosten ze 570euro.
Maar nergens goedkoper te vinden en they are going fast.
Rij vanuit Nola naar Memphis via de Natchez Park Trailway---->geweldig mooi, en een veel betere optie dan via Houston te rijden.
Het zal waarschijnlijk meer in iets in deze aard worden.
Maar ik heb weinig kennis van deze streek.
Tips zijn meer dan welgekomen.
Met nola bedoel je new orleans?
Bedoel je dit Natchez Trace Parkway (U.S. National Park Service) ?
Ja, dat is hem inderdaad. Ik heb die naam altijd al verkeerd uitgesproken, en kan dat blijkbaar niet uit mijn hoofd krijgen.
In ieder geval, wel een mooie route, als je van natuur houdt hoor.
Wij zijn toen via de I55 naar Jackson gereden en hebben van daaruit de NTP gereden tot in Tupelo en van daaruit naar Memphis. Onderweg kom je langs de geboorteplaats Kosciusko(dorpje) van Oprah, moch je dat intereseren. Tupelo is de geboortestad van Elvis, btw! Je kunt ook de NTP helemaal uitrijden tot in Nashville, en dan naar Memphis rijden.
Met NOLA bedoel men idd New Orleans. NewOrleansLoisianA
Als je deze route gaat rijden, let dan goed op je snelheid, want daar wordt wel streng op gecontroleerd.
Ook even opletten op Poison Ivy en Poison Sumac(hier wat foto’s om ze te herkennen).
Enjoy, lelici:vak02:
Kan er iemand me een hotel/motel aanraden in Miami?
Geen evidente zoektocht. (op internet toch)
Iemand nog tips langs onze route?
Nationale parken, intressante plekken of routes?
thanks