Ik ben 24 jaar oud, net afgestudeerd en ik ga de maanden augustus en september (+eerste week van oktober) rondreizen door Mexico en Guatemala! Het lijkt mij leuk om alvast met wat mensen in aanraking te komen die dezelfde periode die kant uitgaan!
Ik ben Angelien, 23 jaar. Ik heb plannen om in die tijd die kant op te gaan. Graag wil ik in jouw genoemde landen beginnen en eindigen in venezuela. Ik hou van actieve vakanties waarin je veel ziet van natuur en cultuur.
Zelf ben ik eerder een half jaar op reis geweest in zuid amerika. Ik ben nu alweer 2 jaar terug in Nederland, maar ik kan niet wachten om nog een te gaan.
Wellicht lijkt je het leuk om een stukje samen te reizen?
Mexico en Guatemala lijken mij fantastisch, helaas heb ik besloten de reis te bewaren voor volgend jaar. Het is augustus, september en oktober niet de beste reisperiode voor deze streek en op dit moment heb ik alleen die maanden de tijd om te reizen! Anders had ik graag een stukje met je opgereist!
Het wordt dus een totaal andere reisbestemming voor mij, ik zit nu te denken aan Vietnam, Cambodja! Iets heel anders, maar ook erg mooi!
Veel plezier op je reis…misschien kun je bij terugkomst laten weten hoe het geweest is!