Met visa-run naar bijvoorbeeld Australië?

Hallo,
Weet iemand of je vanuit Nieuw Zeeland een visa-run kunt doen bv naar Australie? En mag je dan weer 3 maanden blijven? Hoe vaak mag je dit doen?

Groetjes
Barbara

dit mag wel maar dan moet je wel weer een vliegticket hebben het land uit als je Nieuw Zeeland inreist dit geld trouwens ook voor Australie.

Dank je voor je reactie. Heb jij enig idee wat een goedkoop ticket NZ- Australie kost? En mag je dit onbeperkt blijven doen? Dat zou (in het extreme geval) betekenen dat je elke 3 maanden een vlucht hebt op en neer en vervolgens weer terugkomt…
Groetjes
Barbara

Hallo,

Ik denk dat bij de douane er op een gegeven moment wel vragen kunnen komen waarom je steeds in en uit reist. Dus onbeperkt denk dat het nog vrij lastig gaat worden. Ik weet dat je met Emirates, Jetstar en Virgin Bleu heen en weer kunt vliegen.

Hoi Moira,

Nog een vraagje: ik weet niet of jij dat weet, maar ik zit eraan te denken om tegen kost en inwoning op een boerderij te gaan werken in NZ. Ik heb geen werk-visum, maar een visitorsvisum…(ben 32 dus kan geen working/holiday-visum aanvragen)
Weet jij of dit gewoon kan?

groetjes
Barbara

officeel mag dit niet het is niet mogelijk om vrijwilligerswerk te doen op een toeristenvisum. Je hebt dan een speciaal visum nodig. Zijn wel veel mensen die dit toch doen met een toeristenvisum is net of je dat risico wil nemen.