Met trein naar Berlijn

Wij willen graag 16 Nov naar Pussycat Dolls in Berlin(Mtv Live)! Wij wonen in Emmen(Drenthe)! Weet iemand hoeveel het kost van Emmen naar Berlin met trein? Of weten jullie een Duitse site dat wij vanaf Meppen(Duitsland) kunnen gaan naar Berlin met trein? Meppen is dichtbij Emmen! Alvast thanx voor de hulp! Gr Jessie en Natal :smile:

www.bahn.de

Thanx maar we hebben daaro gekeken maar we kunnen geen retour vinden op die site! We willen een retourtje Meppen-Berlin!

ik geloof dat er in Duitsland tegenwoordig problemen zijn met ICE (InterCity Express) treinen en de vakbonden dreigen weer met stakingen, houd het Duitse nieuws de komende tijd dus in de gaten…

Op www.bahn.de naar Planen&Buchen. Daar Meppen-Berlin ingeven. Enkele reis kost 77 euro. Als je vroeg boekt kost een enkele reis 29 euro
Je mag voor die afstand trouwens wel 2 dagen uittrekken.
En je hoeft trouwens niet met de ICE. Er gaat ook een gewone IC. Overstappen op Münster.

Wij willen graag met trein retour vanuit Meppen naar Berlin want de Pussycat Dolls komen daar 16 Nov! We zouden normaal met auto gaan maar gaat helaas niet door! We kunnen ook vanuit Emmen naar Berlin maar Meppen is maybe makkelijker?

kijk anders even op www.ryanair.com daar kun je naar berlijn vliegen voor 10 euro

De site ryanair pakt alleen Maastricht en gaat niet naar Berlin helaas

Jemig, ik heb toch net alle info opgeschreven?
Hier:
www.bahn.de

16.11.2008:
Meppen-Berlin
Van Meppen naar Rheine om 08.50
Aankomst in Rheine om 09.26
overstappen
Rheine - Berlin met IC
Vertrek om 09.45
Aankomst om 13.21
Deze enkele reis kost 77 euro. Als je vroeg boekt kan dat vanaf 29 euro

RETOUR
Berlijn-Meppen 17.11.2008
Berlin Hauptbahnhof-Rheine
Vertrek om 06.28
Aankomst in Rheine om 12.15
Overstappen
Rheine-Meppen om 12.34
Aankomst Meppen 13.10
Deze reis kost ook weer 77 euro pp of 29 euro als je vroeg boekt.

Kan het nog gemakkelijker??
En retour in 1 dag gaat niet. Het zijn geen Nederlandse afstanden he.

Thanx

Misschien kun je de trip maken met het Schönes Wochenende ticket, dat kost zo’n € 35 en dan kun je met z’n vijven. (ik weet niet of je dan op tijd bij het optreden bent?! Overweeg dan elders, bv. in Bad Bentheim, op te stappen) Ook de site: http://www.db.de

Natalija: enne is het gelukt? hoe zijn jullie tenslotte gereisd?
en natuurlijk: hoe was het concert? hebben jullie ook nog wat van de rest van Berlijn kunnen zien?

Het ging niet door helaas! Maar hun komen 13 Dec in Stuttgart(is zeker)! Dus ga ik naar Stuttgart! Is wel bijna 600 km maar jah…!

Tot nu toe nog geen stakingen in Duitsland. Wel wordt er dit weekend op het Amsterdam Berlijn traject aan het spoor gewerkt.

Kijk voor meer informatie verder op:
http://www.ns.nl/werktrajecten/index.form?todayOrTomorrow=false#werkzaamheden-2008_asd_berlin_29_30nov

Het makkelijkste is om via ns hispeed een kaartje te kopen. Met een beetje mazzel kun je voor 78 euro een retourtje kopen en je zit gelijk in het centrum van Berlijn. Je kunt in Nederland op verschillende stations opstappen (Amsterdam, Schiphol, Hilversum, Amersfoor, Apeldoorn, Deventer, Hengelo…). Echt ideaal! Hier kun je trouwens meer lezen over de trein naar Berlijn.