MET SPOED: Reisgenoot (v) gezocht voor 2 weken Hongarije, vertrek: 4 juli

Na knallende ruzie met de vriendin die mee zou gaan, ben ik dus op zoek naar een nieuwe reisgenoot… De reis staat op mijn naam dus ik moet wel gaan.

Het is zeg maar een kant-en-klare reis, zo’n jongeren reis geboekt bij go go tours. Met busreis, hotelovernachtingen en ontbijt inbegrepen.
Verder zitten nog wat dingetjes in begrepen zoals reisverzekering en annuleringsverzekering.

Het is naar Hongarije, om precies te zijn Siofok. Het is een redelijk toeristisch gebied met een meer (het hotel ligt aan het meer), veel uitgaansgelegenheden, dicht bij de stad en de trein.

Het hotel heet club siofok of hotel hunguest (de oude en nieuwe naam worden een beetje door elkaar gebruikt).
Zoals ik al zei is het ongeveer twee weken, van 4 t/m 16 juli (ong 2 dagen daarvan ben je onderweg).

De kosten zijn ongeveer 430 euro.

Over mijzelf… :stuck_out_tongue:
Mijn naam is Jerona, ik ben 18 jaar. (19 in september) en dit is mijn eerste keer dat ik zonder ouders op vakantie ga (goed begin he :P).
Mijn hobby’s zijn gitaar en toneel. Ik doe op het moment administratief werk, maar in september ga ik op de filmschool in brussel, beginnen. (op het moment woon ik nog bij mijn ouders in de omgeving van rotterdam).
Ik ben vrij rustig. Als ik iemand beter ken en natuurlijk in een leuke omgeving (zoals op vakantie :P) wordt ik was losser. Ik kan wel prettig gestoord zijn, maar soms ook juist een beetje verlegen.

Ik ben al eerder in hongarije geweest, ik denk zo’n keer of 5 al. Ik spreek wel wat basiswoordjes maar kan niet echt een gesprek voeren. Ik heb bekenden in boedapest, die eventueel ergens mee kunnen helpen.
Ik verwacht van de vakantie… luieren, lekker eten, dingen zien en lol hebben. :stuck_out_tongue: Niet uitslapen tot de middag dat is niet echt mijn ding. Meer tot een uur of 10/11. Lekker zonnen en zwemmen, erop uit gaan om dingen te bekijken, winkelen, uit eten gaan (is best goedkoop daar :P) .
Ik houd wel van uitgaan maar niet elke avond en van mij hoeft het niet tot heel vroeg (sorry :P).

Owh… als laatste… ik zoek een meisje, ik denk tussen de 17 en 24 jaar.
Als je interesse hebt stuur dan een persoonlijk bericht.

Het lijkt me natuurlijk wel leuk om je nog te ontmoeten voordat de vakantie begint, om elkaar een beetje beter te leren kennen enzo :slight_smile:

Heee,

Het is wel erg kort dag, maar wou toch even reageren. Je klinkt namelijk wel als iemand waarmee ik een leuke vakantie zou kunnen hebben, haha.
Ik ben 19jaar, heb wel aardig wat reis ervaring en heb al eerder iemand via dit forum gevonden voor een vakantie, en dat was toen echt super.

Mail me anders even of voeg me toe op msn: [EMAIL=“jitsketje@hotmail.com”]jitsketje@hotmail.com

Jitske.

bedankt voor de reacties, ik heb inmiddels een reisgenoot gevonden :slight_smile: