Hey, wij (8 pers) gaan met de motor door Marokko: Ceuta - Ahermoumou - Erfoud - Ouarzazate - Telouèt - Marrakech - Meknès - Ceuta vertrek natuurlijk vanuit België. Wij volgen zowel verharde als onverharde weg. Weet iemand of Cirque de Jaffar en verbinding Gorge de Todra en Gorge de Dadès met de motor te doen is. Het is nl belangerijk voor ons omdat we de hele trip in Marokko zelf willen klaren op 8 dagen… Alle info is welkom, groetjes
Hoi,
Leuk avontuur gaan jullie aan!
Ik weet iig dat het stuk tussen de Gorges Todra en de Dadesvallei juist erg mooi is om met met de motor te doen. Ik heb geen ervaring met motorrijden, maar het is wel een gave route om te rijden.
Voor meer informatie kun je ook eens contact opnemen met de man achter Touratrek.nl
Hij is erg ervaren op het gebied van motorreizen en zij hebben ook een reis door Marokko. Misschien hebben zij een antwoord op je andere vraag.
Veel plezier iig!
Hallo,
Ik vertrek begin april ook van uit belgie richting marokko ,ik ga ongeveer de zelfde tour doen als jullie, wel trek ik er 14 dagen voor uit
8 dagen is wel racen denk ik
Hoi,
Op het www.bmwgsclub.nl/forum zijn marokkogangers te vinden, misschien kun jeje vraag daar ook stellen.
Ik/wij vertrekken met 2 man begin April en zijn nog routes aan het plannen.
groet,
Sander