Beste Lezer,
Omdat ik in maart naar Mexico ga en de nodige medijnen slik waaronder morfine die onder de opium wet vallen heb ik hier eerder wat vragen gesteld.
Nu ben ik eruit en voor diegene die medicijnen slikken is het van belang om dit duidelijk aan te vragen, dus hier is mijn tip:
- Vraag aan de huisarts een medice verklraing zowel in het Nederlands als Engels.
- Zorg dat je ook de orginele recepten van de medicijnen hebt, zowel in het Nederlands als Engels.
- Laat ook bij je huisarts een medicijnen paspoort aanmaken wederom in het Ned. en Eng.
- De medice verklaring en medicijnen paspoort, moet je opsturen naar Farmatec, zij zorgen dan voor de nodige stempels.
- Als je deze terug hebt, moet je bij de recht bank een apostillis aanvragen, dit doe je doormiddel van je med. paspoort en medicije verklering met de stempel van Farmatec op te sturen naar de rechtbank in Den Haag.
- Heb je alle benodige stempels binnen, dan kun je met een gerust hart naar mexico gaan.
Hopelijk heb ik je een beetje kunnen helpen, als je vragen hebt hoor ik het wel.
veel liefs monique fijne reis:zon02::dag: