Met de camper naar Italië

Hallo reizigers

Ik weet niet zeker of dit het juiste forum is maar ik heb julllie hulp nodig.

Wij willen met de camper naar Italie en wel op de kortste route maar ik heb een serieus hoogtevrees probleem. De korste weg is door Zwitserland mijn vraag is dus, kan ik met deze hoogtevrees wel door Zwitserland rijden of is dat gevaarlijk voor me.
Mijn man heeft een ander probleem, die is als de dood voor haarspeldbochten vanwege de onoverzichtelijkheid. Hij heeft absoluut geen last van hoogtevrees.

Via deze site heb ik geweldige tips gekregen en we willen daar graag naar toe, maar we zijn een beetje beperkt in de tijd, vandaar mijn vraag.

Alvast bedankt voor jullie hulp

Hartelijke groet
masmam

Gewoon,net als ik altijd doe, via Frankrijk naar Italie rijden en dan langs de Italiaanse kust naar Toscane :jongleren:

Hoi Arturo

Dank voor je reactie en dat was ook de weg die ik had gepland. Maar we hebben een afspraak in de buurt van het Garda meer, dus dan moeten we weer naar boven. Normaal gesproken ook geen punt alleen is onze vakantie met een week ingekort. Vandaar mijn vraag. Het zal dan toch wel via Frankrijk gaan denk dat dat inderdaad het makkelijkst is.

Hartelijk dank
annette