Ik ben een 22-jarige studente en binnenkort vertrek ik naar Guatemala voor mijn stage. Vanuit onze opleiding zijn we verplicht voor het vertrek 5 interviews af te nemen met mensen die daar minstens 3 maanden gewoon hebben.
Ik hoop dus om via dit forum mensen te vinden die me kunnen helpen. Concreet zou ik een vragenlijst doorsturen via e-mail waar je dan op moet antwoorden vanuit je Guatemalteekse ervaringen
Als je me wilt helpen, mag je hier altijd reageren, of me een persoonlijk bericht sturen met je e-mail adres in!
Kwam via google bij je oproep terecht. Misschien heb je inmiddels al genoeg informatie verzameld maar ik heb in 2003 voor 3 maanden in Guatemala gewoond. Ik ga in april eindelijk weer terug na meer dan 7 jaar, kan niet wachten!
Maar goed mocht je toch nog vragen hebben dan hoor ik het wel. In ieder geval veel plezier daar ik weet zeker dat je een geweldige tijd gaat hebben!
Ik weet niet of je nog mensen nodig hebt, maar ik ben in feb. terug gekomen uit Guatemala. Ik het er twee keer een jaar gewoont, maar ben nu weer terug in dit koude kikkerlandje.
mocht ik je nog van dienst kunnen zijn, reageer gerust
Mocht je nog mensen nodig hebben voor je interviews…
Ik heb zelf 5 jaar in Guatemala gewoond. Inmiddels al weer bijna 3 jaar in België met mijn Guatemalteekse man…
Ooit gaan we terug!!!