meisje vermist bij trekking

Ik kreeg dit bericht in mijn Wereldwijzermailbox en plaats hem hier.

• For the people who can help finding Debbie.-

• Mag ik uitdrukkelijk vragen aan de pers om discretie aan de dag te leggen ten aanzien van familie en vrienden. Deze post heeft de bedoeling een hulp te zijn bij mensen die in Nepal verblijven en kunnen helpen bij de opsporing van Debbie a.d.h.v. de foto en informatie. -

Debbie Maveau uit Deerlijk is al enkele dagen vermist. Vandaar de oproep aan alle mensen met contacten in Nepal. Graag haar foto doorgeven en vragen of men daar kan uitkijken voor haar. Alle informatie kan je rechtstreeks doorgeven aan onderstaande mensen.

Ze startte de trekking ‘Langtang Tracking’ op 31 mei te Syabrubesi. Deze duurt 6 dagen en normaalgezien zou ze terug zijn in België vrijdag 8 juni. Ervaring of contacten in de regio? Zelf het kleinste beetje informatie is welkom.

Neem contact op met:
Jonas Bossuyt:
mail : [EMAIL=“jonas_bossuyt@hotmail.com”]jonas_bossuyt@hotmail.com (maandag op het vliegtuig richting Nepal).
Florence Warlop
mail : [EMAIL=“florence_warlop@hotmail.com”]florence_warlop@hotmail.com
Alvast bedankt.

2 likes

in bijlage foto van debbie

Vermist meisje Debbie is, overleden, gevonden. Wat een triest bericht.
DPG Media Privacy Gate

Heb het trieste bericht net vernomen via het nieuwsbericht.

Alvast nog dank voor je hulp erik.

vriendelijke groeten mirkevdb

Sterkte voor alle nabestaanden.

Helaas is hulp te laat geweest…

http://buitenland.nieuws.nl/701966/belgische_toeriste_omgekomen_in_nepal

Sterkte voor wie ermee te maken had,

<Erik> & [Sandya]

zeer erg nieuws, en persoonlijk vind ik het angstaanjagend…
ik was vorig jaar in december ook in langtang en was ook alleen en heb last gehad van jongeren die met grote stenen naar me smeten (ze hadden zich verstopt op een helling in de bosjes), ze hadden het duidelijk op mij gemunt… gelukkig had de steen nét de top van mijn rugzak geraakt en niet mijn hoofd… ik heb het op een lopen gezet …

ik wil niet beweren dat haar hetzelfde overkwam, maar ik sluit het niet uit… behoorlijk angstaanjagend dus

sterkte voor alle nabestaanden…

Ze onderzoeken de doodsoorzaak nog, maar volgens de Nepalese krant heeft ze snijwonden en is er nog 1 hand weg.

Kantipur

Belgian’s death: Police still clueless

RASUWA, JUN 20 -

Police are still clueless about whether Belgian woman Debbie Maveau, who was found dead at Syaphru VDC in Rasuwa five days ago, was murdered.

Security personnel investigating the case said facts would come out after the postmortem report comes out. Her body has been kept at TU Teaching Hospital in Kathmandu. A team led by Inspector Bhakta Bahadur Sunar is probing the matter reaching the incident site. DSP Achyut Pudasaini said the passport of Maveau and cash Rs 7,000 were recovered at the site. Locals who had been to the site, suspect that she might have been killed with sharp weapons.

Maveau, 23, who had set out for Gosainkunda from Dhunche, was missing since June 5. Her decapitated body were recovered some 50 meters below the trail. However, her left hand is yet to be recovered.

According to Lamtang National Park, Maveau had reached the Brabal check point of the park on May 30.