Dag allemaal,
Graag wil ik in contact komen met meiden, die in marokko zijn gaan wonen in Casablanca en omgeving.
Ik zou graag jullie ervaring willen horen, hoe oud jullie zijn, hoe lang jullie al wonen in marokko, wat de reden van vertek is naar marokko? hoe bevalt het tot nu toe? hebben jullie al werk of nog opzoek?
Ik vind dit zo’n fijne site, om met mensen in contact te komen die het zelfde hebben gedaan of gaan doen.
Ik kom zelf uit Casa…en ben 23 jaar…en ga binnenkort naar marokko…
Groetjes,
S…
kijk op www.marokkonedwerk.nl daar gaan we inshallah een database
maken van Nederlanders die hier wonen, zodat we met elkaar in contact kunnen komen 
groetjes Samia, 26, Casa
Goed initiatief, Samia (allah ijazik)
Hi,
ik ben 36 jaar oud en ga in augustus naar Casa toe.
Daar ga ik werken & wonen.
werken bij een NL bedrijf.
Ik ben daar nog nooit geweest dus het is erg spannend.
Ook ben ik benieuwd in welke wijk het beste is om te gaan wonen.
En ik ben ook op zoek naar prive/internationale basisscholen voor mijn dochter van 7 jaar oud.
Dus mensen alle info is welkom.
Thanks
Hey Amsterdammertje,
Wat spannend zeg!! Leuk hoor.
Ik hoop dat je veel info kunt vinden over scholen, op google moet dat wel lukken.
Waar ga je werken als ik vragen mag?
De beste wijken in Casa, met name in het centrum gedeelte, zijn: Maarif, Maarif extension, Racine, 2mars,Anfa, Bourgogne,Gauthier, Belvedere, zijn wel dure wijken om te kopen en te huren, maar dat zijn de betere wijken zeg maar, je hebt er meerdere, maar deze zijn in en rondom het centrum.
Mag ik ook vragen waarom je daar gaat werken, als je er nooit eerder bent geweest? Woont je man daar, of heb je gewoon zin in avontuur?
Veel succes
hallo amsterdammetje
Ik wil ook zo snel weg hier, maar wil eerst alles op een rijtje zetten en dan weg.
maar weet je wel waar je gaat werken?
ik wil graag wat meer info daarover als je die hebt natuurlijk.
ik hoor graag van je
je mag me mailen op [EMAIL=“tanger_casa@hotmail.com”]tanger_casa@hotmail.com
ik woon ook in casa.