Hallo iedereen,
In een ander bericht gaf ik aan dat mijn (nu ex-)vriend in Zuid-Afrika zit en dat ik al een ticket had geboekt om hem op te zoeken voordat hij besloot de relatie te beëindigen.
Ik verken nu m’n opties om toch te gaan en een aantal weken bij een project te helpen als vrijwilliger en Afrika te verkennen vanaf een paardenrug, maar dit project is gevestigd bij Haga Haga/Morgan’s Bay en mijn vliegreis gaat naar Port-Elizabeth.
Nu vroeg ik me af of er reizigers zijn die tussen 10 en 15 december van Port Elizabeth in de richting van East London - Cintsa - Durban reizen en/of tussen 25 en 28 december naar Port Elizabeth reizen vanuit Durban, Cintsa of iets in die richting.
Mocht dat bij jou het geval zijn of bij iemand die je kent… vroeg ik me af of er reizigers zijn die er geen problemen mee hebben om iemand extra mee te nemen, die natuurlijk bereid is om de kosten te delen! Ik ben overigens 21 jaar, studeer Sociaal-Pedagogische Hulpverlening en heb ontzettend veel hobby’s/interesses. Ik vind zowel gezelligheid als tijd voor mezelf belangrijk en kan me makkelijk aanpassen aan anderen!
Nou… alvast bedankt!
:dag: