Hier vind je de link naar mijn reisblog: ‘Life in the USA, het land der extremen’. Van visum tot verkiezingen, van fast food tot werkomgevingen, alle gekheid die ik de afgelopen maanden al mee heb gemaakt wordt beschreven.
*Wil je meer weten? Of heb je vragen die niet worden beschreven, laat het me gerust even weten! *
Ik lees altijd graag blogs over de VS. Jouw blog ga ik zeker helemaal lezen… ! Ik zie dat je reis al bijna is afgelopen… Hoe zou je je reis in één zin omschrijven?
Ontzettend gaaf dat je geinteresseerd bent in mijn blog! Hoop dat je er iets aan hebt. Het is inderdaad al bijna weer voorbij (nog even genieten van de laatste drie weken)…
Mijn reis in 1 zin…
“An experience of a lifetime, gevuld met vele geweldige mensen, hysterische gebeurtenissen, het opdoen van een berg ervaring en een startschot voor het ontdekken van meer!”
Ik heb al je verhalen gelezen. M’n vader vond dat wat het wat minder gezellig die avond met mij… Maar ik heb echt genoten van al je verhalen, foto’s en YouTube filmpjes!
Inderdaad, ik geloof best dat het een hele ervaring is. Zelf ben ik van plan om na m’n studie een jaar als au-pair naar de Verenigde Staten te gaan… Dus ik kijk er nu al erg naar uit
Nou, geniet nog even van je laatste weken. En fijne feestdagen aldaar