hallo! mijn man moet komende maand voor zijn zaak naar Farnese, een plekje vlak bij Rome als ik het goed heb. Ik zit er nu over te denken om mee te gaan en er gewoon een op mijn eentje van te genieten terwijl mijn man werkt. Misschien hebben we gewoon ook nog tijd om bijvoorbeeld aan het eind iets samen in Rome te toen, maar mijn vraag is, kent iemand van jullie Fernese en kan me info en tips geven? ik ben benieuwd wat anderen hebben beleefd en of er leuke dinge te ontdekken zijn die niet in de reisgids staan… groetjes, rosebud :chin:
Ciao, ik kan je helaas niet aan veel info helpen omdat ik het plaatsje niet ken maar het ligt volgens mij wel zo’n 150 km van Rome af, vlakbij het Lago di Bolzano…
Iemand anders tips?
Hallo Jiska15 en anderen, Dat klinkt alvast leuk: een meer in de buurt en misschien kan ik af en toe over dag naar Rome om te gaan winkelen of zo. Dat lijkt me leuk. Bedankt! Ik houd me aanbevolen voor meer tips :vak01:
het ligt ongeveer 2 uur rijden van Rome af. Met het openbaar vervoer is het bijna onmogelijk. Het ligt er dus aan of jezelf met de auto komt want als je met de auto naar het station kunt rijden, is wel makkelijk om naar Rome te gaan (v De omgeving is volgens mij mooi om te bekijken.
Kijk even op dit website. dan krijg je een idee van Farnese Viterbo
http://www.farneseonline.it/far.i0.htm
succes!
www.activiteiteninrome.nl
nou, jammer dat de reis naar Rome zo moeilijk is, maar eigenlijk verbaast het me niet omdat ik het ook van andere plaatsen in Italie ken. soms ben je enorm veel tijd kwijt wanneer je afhankelijk bent van het openbaar vervoer. Het is niet echt nodig dat ik naar Rome ga, want de omgevind van Farnese ziet er schitterend uit en ik weet zeker dat ik er een hoop leuke dingen kan beleven. Bedankt voor de link! groeten van Rosebud