Meer dan 80 landen bezocht maar nog lang niet uitgereisd!

Beste mede reisgekken, ik ben sinds mijn jeugd verslaafd aan reizen en hoop dat nog lang vol te houden. Ik heb inmiddels meer dan 80 landen bezocht, waarvan veel meerdere keren maar uitgereisd raak je nooit!
Als historicus ben ik erg geinteresseerd in cultuur en architectuur maar ik ben, met meer dan 100 bezochte nationale parken, ook een groot natuurliefhebber. Ook daar krijg ik nooit genoeg van! De combinatie van natuur en cultuur is voor mij de ideale reis. Zo heb ik met mijn vrouw onlangs drie maanden door Midden Amerika en Colombia gereisd, waarin we veel Inca tempels hebben bezocht in Mexico, Belize, Honduras en Guatemala maar ook diverse nationale parken in Nicaragua, Costa Rica en Panama. Ik hoop op dit forum andere reis gekken aan te treffen die me wegwijs kunnen maken in regio’s en landen die nog in mijn emmer zitten, zoals Centraal Azie, zuidelijk Afrika en Latijns Amerika. Ik wil jullie daar nu al hartelijk voor bedanken !

Hoi Gadjo, welkom op Wereldwijzer! Met nog zoveel wensen is het misschien het makkelijkst navigeren vanuit ons Continenten forum.