Wel wat te vertellen

:)Ik vind het fijn om deel uit te maken van deze grote wereldwijzerfamilie.:dag:
Het is steeds met veel plezier dat ik op deze site op zoek ga naar info over de reis die we in gedachten hebben.
Ook ga ik proberen om mijn jarenlange ervaring betreffende (verre) reizen te delen met de andere forumleden.
Even een opsomming van landen welke ik reeds bezocht : Frankrijk, Italië, Spanje, Griekenland, Oostenrijk,
Hongarije, Tsjechië, Turkije, Tunesië, Egypte, Gambia, Tanzania & Zanzibar, Verenigde Arabische Emiraten,
Sri Lanka, India, Thailand, Borneo, Indonesië, China, Costa Rica, Cuba, Mexico en Argentinië.
Landen die ik nog op mijn verlanglijst heb staan zijn : Canada, Bolivia, Nicaragua, Guatemala, Colombia, Chili
Botswana, Ethiopië, Madagaskar, Namibië, Zuid-Afrika, Cambodja, Japan, Myanmar, Zuid-Korea, Vietnam en
natuurlijk zeker nog eens terug naar ARGENTINIË, enfin eigenlijk te veel om op te noemen maar waar de
verscheidenheid wel groot is van enkel natuur naar cultuur en een combinatie van dit alles.
Mijn motto is dan ook -> God schonk ons de tijd, over haast heeft hij niet gesproken.:zon02:
1 belangrijke voorwaarde -> gezond blijven en dan zal de rest wel volgen.

Welkom op Wereldwijzer!

Kijk gerust rond in de verschillende landenfora en deel je ervaringen met ons! :slight_smile: