Meedenkers en werkers gezocht

Hoi,

Prachtig forum dit hier,
Ben midden dertig Groningse en wil beslist uiteindelijk naar Frankrijk, als 2e plek, thuisbasis, Nederland, of net andersom. Ik ben op zoek naar mensen die ook deze droom, hebben en deze ook daadwerkelijk willen verwezenlijken.
De thema´s ,onderwerpen, waar ik me nu op aan het orienteren ben, zijn een restaurantje, met alleen maar biologische zelfverbouwde producten, een cursussen- vakantiekamp(kunst en creativiteit voor volwassenen en kinderen)
Een collectief op gebied van kunst en dan met name, het organiseren van exposities, van eigen werk.
Denk met me mee!Doe met me mee! Stuur een mail naar vonnejager@hotmail.com, be enthousiastic, ben ik ook.
Waar de wil is, wordt de weg geplaveid.
Dus een manier van denken;zoals mogelijkheden zien ipv obstakels is wel handig.
Nou misschien tot ziens wie weet

Hoi,

Wat een leuk bericht van jou. Zelf loop ik al een tijdje met een vergelijkbaar plannnetje rond. Als een droom, een plan, een illussie, misschien.

Ik ben net dertig en zou France wel als een tweede basis willen.
Gewoon omdat ik soms knettergek word van Nederlanders met al hun drukte en op elkaars lip zitterij.
Mijn passie voor kunst uit zich in beeldhouwen dus daar wil ik wel iets mee. daarnaast ben ik fysiotherapeute wie weet kan ik ergens iets combineren.

Jou ideetje spreekt me dus wel aan, mijn visie is dat hoe meer mensen je van je plannen verteld er altijd wel een klik bij zit, op den duur…

Mail me maar, ik ben voor een open discussie, gewoon leuk om te kijken wat er nog komt,

Groetjes, Corenne