Mee op wintersport met gezellige groep alleengaanden?

Zin om op vakantie te gaan en zin om te skien of te snowboarden?
Heb jij vrienden die geen zin, geen geld of geen tijd hebben?
Wil je op een ongedwongen manier nieuwe mensen leren kennen?
Lekker van de zon, sneeuw en apres ski genieten?

Dan moet je met ons meegaan!
Ons is een groep die gevormd wordt via internet van (vrij)gezellige personen,
waarvan ongeveer de helft vrouw en de helft man, gemengd skien/snowboarden, en
ongeveer in de leeftijdscategorie van +/- 25 t/m 40+. Alle of bijna alle mensen kennen
elkaar niet, en gezelligheid staat uiteraard voorop, net als snowboarden en
skien!

Bestemming is Les Menuires in het grootste skigebied van Frankrijk Les Trois Vallees, Reis is met eigen vervoer, meerijden met anderen, of indivuele busreis,

In Januari en Februari zijn er kennismakingsdagen gepland om de andere vakantiegangers te leren kennen.

Voor meer info stuur een email naar [EMAIL=“info@dwarrels.nl”]info@dwarrels.nl

Hallo,

Zojuist heb ik uw bericht gelezen op wereldwijzer.nl. Ik ben
nog op zoek naar juist zo’n groep mensen. Ben gek op skien maar heb
dit jaar geen vrienden of bekenden in mijn omgeving met wie ik een
weekje zou kunnen skien.

Mijn week is de laatste week van februari (de Krokusvakantie) en ik
sta open voor suggesties tav reiswijze (bus heeft voorkeur),
accommodatie (halfpension heeft voorkeur) en bestemming (liefst groot
gebied, sneeuwzeker) Alles is bespreekbaar.

Graag antwoord.

Mvrgr,
Peter de Wit
Langeweg 8
4741 SV Hoeven
Mob: 06 33045388

Beste Peter,
**
*Ik kan je aanraden om met Dynamic Holland te gaan skien. Zelf ben ik al een aantal keren op wintersport gegaan met Dynamic. Ook dit seizoen ga ik weer via hen naar Konigsleiten. :teeth: Maar ze hebben ook reizen naar Italie en Frankrijk. *
**
*Kijk eens op: *http://www.dynamic-holland.nl/
**
Greetz,
Vanessa

Beste Peter,

Ik ben verleden jaar met DH naar Königsleiten geweest. Het gebied is prima maar m.b.t. de accomodatie moet je niet al te hoge verwachting hebben. De kamers zijn klein en je deelt de kamer met iemand anders. Douche (1) is op de gang evenals het toilet. Ik had het geluk dat ik de kamer alleen had want met 2 personen is eigenlijk niet te doen. Het eten is vrij basic. Alles heeft meer het karakter en niveau van een jeugdherberg. Het gezelschap waarin zat was absoluut OK dus dat maakt een hoop goed. Als je het belangrijk vindt dat de leeftijden een beetje aansluiten dan zou ik voor een andere organisatie kiezen.

Met vriendelijke groet,
Rose

De kamers in Les Menuires zijn echt K… niet alleen klein en ERG gehorig.

Beste meneer/mevrouw.

Beste meneer/mevrouw,

Ik ben zelf net terug uit Oostenrijk en heb het weer zo ontzettend naar m’n zin gehad dat ik eigenlijk nog een keer weg wil deze winter. Omdat een eenpersoons reis niet te betalen is en daarbij ook niet erg gezellig is lijkt me dit ideaal! Ik ben een jongen van 23, en ik snowboard aardig goed. Ik hou ervan om lange tochten te doen en ben ook meestal een van de eerste en laatste op de pistes. Ik vind het gezellig om wat te drinken maar hou niet van apres ski. Wat het gezelschap betreft, maakt leeftijd, beroep of geslacht me niets uit, zolang het maar gezellig en onbevangen is :slight_smile: Ik las dat er ook een meeting geplant stond, is deze al geweest? En is er ook al een vertrek datum bekend?
Hoop snel van u te horen.

Groeten Remy Jacobs.

Oja, het email adress klopt niet, of er is iets mee.

Groeten Remy Jacobs

*Hoi Remy,

Volgens mij heet die groep tegenwoordig geen dwarrels meer maar snowfriends, of is het daar in ieder geval een afgeleide van. Kijk maar eens op hun site www.snowfriends.nl. Daar zag ik helaas wel dat het vol is.

Ik kan je Dynamic Holland aanraden; www.dynamic-holland.nl
Verder heb je ook nog Cirkel en Snowvibes. Allen zijn gericht op alleenreizende mensen.

Hoop voor je dat je iets naar je gading vindt.

Greetz,
Vanessa *

http://ripstar.nl/snow/travel.html voor Remy

Hallo,

Wij zijn 3 gasten die de komende winter naar oostenrijk willen. Het liefst in de laatste week januari of de eerste 2 weken van februari. Vorig jaar hebben we elkaar leren kennen via een groepsreis; helaas zitten er ook mensen in zo’n groep waar je het minder mee kunt vinden en zijn de kosten hoger; dit jaar organiseren we zelf dus wat. We zouden graag naar een “gezellig” gebied willen zoals Ischel, Saalbach, Gerlos of iets in die stijl. We hebben voorkeur voor een appartement en we willen met eigen vervoer. Heb je zin om mee te gaan reageer dan snel dan kunnen we kennismaken en wat boeken.
Mvg Ferry(29),Patrick(29) en Paul(30)