Medisch vrijwilligerswerk gezocht

Beste allemaal,

In het voorjaar van 2010 studeer ik af als basisarts. Daarna wil ik me graag in Nepal inzetten bij een medisch/gezondheidszorg georienteerd vrijwilligersproject, bijvoorbeeld werken in een lokaal ziekenhuis of het geven van preventie-onderwijs.

Daarom ben ik via internet op zoek naar mensen die een project voor mij weten of contactpersonen in Nepal kennen.

Inmiddels heb ik al een aantal particuliere instanties gevonden, maar graag hoor ik jullie tips en adviezen. Ik houd me tevens aanbevolen voor ervaringen van mensen die zelf werkzaam zijn geweest bij een medisch project in Nepal.

Graag hoor ik van jullie en alvast hartelijk bedankt!

Hartelijke groet,
Mariska

Van alle mensen die er iets mee te maken hebben hoor ik dat deze stichting prima werk doet. Oprichter Rene hoor ik ook alleen maar goede dingen over

Rene Veld is inderdaad een geschikte kerel, ik heb hem afgelopen november mogen ontmoeten en hoewel de projecten kleinschalig zijn, doen ze wel zeer goed werk en hij is een echte idealist, die werkt voor de mensen en niet voor zichzelf en zijn cv (zoals VN, Unicef en sommige anderen)

Ik zal je aanraden om even Rene te mailen als hij je niet kan helpen, dan weet hij zeker de juiste mensen.