Momenteel woon ik reeds 6 jaar alleen na mijn echtscheiding. Ik heb 2 dochters die één week op de twee bij mij zijn. Maar gezien hun leeftijd, 17 en 20, hoef ik niet altijd meer thuis te zijn. Vandaar de interesse om wat van de wereld te zien. Na 2 reizen, alleen, naar de Filipijnen en ook alleen terug wil ik me focussen op andere reizen maar ook in Azië. Aan mijn reizen naar de Filipijnen heb ik wel een goeie vriendin over gehouden die me steeds welkom heet in haar land. Misschien zijn er nog " vriendinnen " op deze Aziatische wereld.
Ik ben net de kaap van de 50 voorbij maar voel me nog jong en zeker te jong om thuis stil te zitten. Dat kan ik op mijn werk. Ik werk als bediende bij ontwikkeling in een bedrijf dat industriële wasmachines maakt. Geheel de dag voor het schermpje dus. Dus alle info over de Filipijnen en andere Aziatische landen is zeker welkom.
Hoi brammel,welkom op wereldwijzer!
Nou de Filippijnen is een mooi land om te bezoeken, je vind daar prachtige natuur (bergen, rijstterrassen,koraalriffen, duikplaatsen etc…)alsook de mensen daar zijn heel gastvrij.
Indien je op zoek bent naar meer informatie betreffende de Filippijnen,dan kan je altijd een berichtje posten op het Filippijnen Forum hier op wereldwijzer.
Succ6 met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst,Brammel !
groet,georgessiam.