hoi,
ik ben dus Marlou uit Spanje.
Op mijn 18de begon mijn wereldreis als uitwisselingsstudent naar Chili. Daarna rondde ik de HBO-V af.
Hierna heb ik 4 jaar lang een half jaar in Chili en Zuid-Amerika gewoond en gereisd en oa. gewerkt als raft-gids.
Na een aantal jaren vast gewerkt te hebben in NL begon het weer te kriebelen en ben ik geëmigreerd naar Spanje, de Spaanse Pyreneeën wel te verstaan. Daar woon ik alweer bijna 10 jaar samen met Bernard en Iker (6jr.) en Tom (4jr.)
Wij hebben er 6 jaar geleden een oude stal en terrein gekocht en zijn een klein kampeerterrein begonnen. Tevens hebben we 4 ezels (bijna 5, in juni wordt een ezelveulen geboren), kippen, een pauw en een kalkoen. Een groot doel van ons is om onze plek toegankelijk te maken voor mensen met een beperking en deze oa met een kar en de ezels de bergen te laten ervaren.
Ik kwam op dit forum terecht omdat we op zoek zijn naar vrijwilligers die het leuk vinden om ons te helpen met het trainen van de ezels en wellicht wat tuinwerkzaamheden uit te voeren. Hiervoor zal ik een oproep in het vrijwilligersdeel zetten.
Als je vragen hebt, be my guest!
groet Marlou