Inspirerende reisgenoten gezocht voor een groep van maximaal 3. Inclusief mezelf.
Na enkele trekkings in de Himalaya georganiseerd te hebben gedaan, wil ik nu met een klein reisgezelschap een trekking in Nepal doen. 2 tot 3 personen. Ik heb een zeer interessante tocht in gedachten. Manaslu, Tsum vallei, Pu, Nahr en eindigen in Manang of Jomoson en dan terugvliegen op Kathmandu. Aangezien de meesten maximaal 4 weken kunnen zoek in nu reisgenoten voor het eerste deel, Manaslu en Tsum. Er zitten enkele hoge passen in, die fysiek uitdagend zijn. Echter gemiddeld zal er 6 uur gelopen worden, met regelmatig een rustdag op de interessante plaatsen, en gelegenheid tot het maken van dagtochten.
Het verblijf is familystay, dat wil zeggen bij mensen thuis overnachten/ of in een privetent. De gids is tegelijk een soort kok, die van het lokaal beschikbare voedsel iets meer maakt dan Dal Bath. Tevens is de gids ook cultureel onderlegd, zodat hij meer over Nepal kan vertellen. Daarnaast zullen er 1 of 2 dragers zijn. Ik zoek 1 of 2 inspirerende reispartners. De invulling moet nog gedaan worden, daarnaast wil ik tijdens de reis ook flexibel het programma kunnen aanpassen.
Ik heb rechtstreeks contact met 2 betrouwbare trekking agency’'s in Kathmandu. Kosten van de trekking worden gedeeld door het aantal deelnemers. Ik hoor graag of er belangstelling is.