Hallo,
Ik zoek een leuke meid, of een groepje die zin heeft om samen op (zon)vakantie te gaan.
(eind mei begin juni)
Misschien is het leuk om elkaar vooraf al een aantal keer te ontmoeten om leuke dingen te gaan doen om elkaar te leren kennen.
Wanneer je niet met vakantie wil maar wel in bent voor iets gezelligs zou ik dat ook leuk vinden.
Ik houd van humor en gezelligheid en ook van goede gesprekken (beetje filosofisch, pschychologische onderwerpen) maar ook ongedwongen. Ik vind persoonlijke verzorging belangrijk. Dingen die ik graag doe zijn: sporten, zonnen, uit eten, film kijken, musicals, sauna, wandelen (bos, strand), massage. Reageer gerust
Hoi Ronald,
Ik heb al 3 serieuze reactie’s gehad op mijn Turkije-oproep. Eentje van hen wil ook graag met een groepje gaan en heeft de oproep geplaatst om allemaal naar Hotel Linda 4* (A.I. Ook 1-pers. kamers!) in Side te gaan. Dan maakt de periode niet meer zoveel uit, maar kan degene die daar is / zijn de nieuwkomers weer introduceren, a la kettingreactie. Misschien ook iets voor jou? Hij (Rene) gaat tot 22 mei en ik kom naar alle waarschijnlijkheid 19 mei aan. Blijf daar 9 dagen.
Check de site, zou ik zeggen.
http://www.stipreizen.nl/SILIN?Period=2008-5
Groetjes, Nagiha.