Man verlaat ziekenhuis met nieuw gezicht

“Dallas Wiens kijkt uit naar zijn thuiskomst. Amper twee maanden na de gezichtstransplantatie die vijftien uur duurde, maakt de Amerikaan zich op om het ziekenhuis te verlaten na een gruwelijk ongeval waarbij hij zijn complete gezicht verloor. Wiens is de eerste patiënt die een volledige gezichtstransplantatie onderging.” -AD

Lees verder

Moet voor de nabestaanden van de donor verschrikkelijk zijn om je naaste rond te zien lopen, terwijl het een andere persoon is.

Het is een combinatie gezicht geworden volgens mij (voorhoofd van een donor, neus en lippen misschien nep of van een andere donor, en Wines heeft zn eigen baard behouden), dus dan zal je het denk ik niet herkennen als nabestaande. Maar anders is het inderdaad gruwelijk, lijkt wel een film joh!

Ooit Face-Off gezien met John Travolta en Nicolas Cage? Matige film, maar daar doen ze ook zoiets. Toen vonden we dat enorm Sci-Fi. :wink:

haha matige film? Ik was er diep van onder de indruk toen ;)! Inderdaad, komen steeds meer van die bizarre mogelijkheden waarvan vroeger iedereen gedacht zou hebben dat het nooit zou kunnen. Ze denken zelfs iets te kunnen doen aan zn blindheid in de toekomst…echt ongeloofelijk allemaal