Maleisië > Singapore > Indonesië. Reisbuddy gezocht en ervaringen!

Maleisië>Singapore>Indonesie
Hallo allemaal! Ik loop al jaren met het idee in mijn hoofd om eens lekker te gaan reizen. Nu heb ik door omstandigheden hier eindelijk de tijd voor! Ik wil graag een rondreis doen, zoals je in de titel kunt lezen door die landen. Wellicht wil ik tevens Sumatra aandoen als dat lukt en financieel mogelijk is. Nu ben ik opzoek naar mensen die deze reis, of in een andere volgorde, al eens gedaan hebben.

Ik ben 26 jaar en zoek tevens iemand die ook graag deze reis van plan is te maken. Ik zit te denken om ongeveer 2 à 2.5 maanden hiervoor uit te trekken. Misschien korter. Ik wil draag het langst ( eind periode vd reis) in Indonesië (Bali) verblijven want daar heeft familie van mij een huis waar ik in mag verblijven. Ik ben tevens geinteresseerd in Yoga en wil misschien ook een cursus of training gaan volgen hierin tijdens mijn reis.

Ik zou graag willen weten:
> Welk vliegschema raden jullie aan?
> Waar boek je het makkelijkst en het goedkoopst?
> Het financiële plaatje: hoeveel geld ben je hier ongeveer aan kwijt?
> is deze reis te doen in deze periode?
> het weer: Raden jullie mij aan om in deze tijd van het jaar deze landen te bezoeken?

ben jij een meisje van ongeveer mijn leeftijd en heb jij ook reisplannen richting deze bestemmingen? Zie jij het zitten om samen te vliegen en misschien samen te reizen? Of een deel van deze reis samen te doen? misschien is het dan een idee om samen in contacte komen?
ik ben een gezellige actief en sociale meid die bijna overal voor in is. Als ik reis dan pas ik mij aan aan de gewoontes en cultuur in het land. Ik hou van een borreltje en een feestje! Maar niet elke avond. Ik wil namelijk ook wat aan mijn dag hebben de volgende dag… ik ben sportief en ik leer graag andere mensen kennen… Als ik op vakantie ben dan benut ik mijn dagen graag goed… Ik hou ervan om een hele dag lekker te luieren op het strand maar dan wil ik wel graag de dag erna wat ondernemen! Zo wissel ik dat vaak af. Ik ben impulsief en kan daarom zo ineens besluiten om een surfles te nemen of om me in te schrijven voor een meditatiecursus Ik hou van gekke en nieuwe dingen, mijn wereld op deze manier steeds vergroten :slight_smile:

duss…Heb jij tips voor me? Of heb je deze reis al eens gemaakt en wil jij je ervaring delen? (Blogs of reisverhalen hierover lees ik graag!) laat hieronder dan een bericht achter of stuur mij een privé bericht. leuk!

Hoor graag van je!:chin::wereld::wereld:

Hoi,
wat leuk!
mijn planning is ook om zo’n dergelijke rondreis te gaan maken!
Wanneer is jouw planning om te gaan?

Vanaf november ongeveer!! :slight_smile:

Hoi Ik ben van plan laatste week van september naar Malisia te gaan voor 3a4 weken om rond te reizen. Ik zo met mijn zusje gaan,door omstandigheden gaat ze niet mee .

Ooh leuk, wel jammer ik wil volgend jaar gaan rond eind juli