Maatje Gezocht

:rolleyes: Hallo Allemaal :rolleyes:
Ik wil graag naar het buitenland om te wonen, helpen, werken en/of te avontuureren, maar ik heb nog geen flauw idee met wie, hoe en wanneer. daarom doe ik bij deze een oproep aan alle mensen die een beetje zelf ook nog niet psies weten hoe of wat (of wel :stuck_out_tongue: ), en voeg ik bij deze m’n msn messenger adres toe om maar een eens uit te zoeken of er we er samen uitkunnen komen en of we wel samen passen etc … beetje vreemd meschien maar je kan wel met een vreemde een half jaar wat gaan doen bijvoorbeeld maar jah het moet natuurlijk wel eerst klikken :rolleyes:
beetje wazige oproep vin ik zelf maar goed je weet maar never
>>>j0ewa@hotmail < > is mn msn e-mail>> dus als je me wil leren kennen… wie weet
btw : ik ben een 25jaar jonge rebel uit nijmegen, en heb al de nodige bagage… kan met mij alle kanten op… want weet zelf nog niet psies wat ik wil :stuck_out_tongue: … greetz Patje

:smiley: Hoi Patje, ik ben zelf 26 jaar en zit er ook over te denken om een tijd (3 maanden) naar het buitenland te gaan. Weet alleen ook nog niet precies hoe ik dit precies aan ga pakken. Ik zou graag voor 3 maanden (bijv. mei t/m juli) in turkije (marmaris) willen werken in bijv. een hotel/receptie en dan zou het leuk zijn om de dagen/avonden dat je wat leuks wilt gaan doen, af te kunnen spreken. Maar nogmaals ik heb nog niks concreet gepland moet alles nog uitzoeken ook met m’n huidige baan etc. etc… Heb jij inmiddels concretere reisideeen?