Luchtig logeren

Hoi,
Als nieuw lid van dit forum wil ik me graag even voorstellen: Paul, 43, Belg, wonend in Olen, tussen Antwerpen en Hasselt. Ik houd van vakanties in Oostenrijk en Zwitserland en werk voortdurend aan ‘Luchtig Logeren’. Dit is een onafhankelijke selectie van hotels, B&B’s en vakantiewoningen.

Voor een volgende editie van ‘Luchtig Logeren’ ben ik op zoek naar verblijven waar niet gerookt mag worden, waar huisdieren niet toegelaten zijn en waar geen kamerbreed tapijt ligt (en losse tapijten verwijderbaar op aanvraag). Wie kan mij aan toffe adresjes helpen? Alvast bedankt!

Info op www.luchtiglogeren.eu, uw reactie is ook welkom via [EMAIL=“psjegers@telenet.be”]psjegers@telenet.be

Hoi Paul,
Welkom op wereldwijzer,zelf ben ik ook al eens in Oostenrijk geweest,namelijk in Salzburg en Wenen vroeger met de school.
Nu eerlijk gezegd ,heb nog nooit van luchtig logeren gehoord,zal zeker niet in aanmerking komen omdat ik een kettingroker ben.
Nu Paul als je eventueel vragen moest hebben over Oostenrijk,dan kan je altijd een post maken in het Oostenrijk reiscafe zie link:Overzicht online netwerk van Wereldwijzer Reizigers Netwerk - Wereldwijzer Reiscafé - Wereldwijzer Reizigers Netwerk
Idem wat betreft Zwitserland kan je deze link aanklikken:Overzicht online netwerk van Wereldwijzer Reizigers Netwerk - Wereldwijzer Reiscafé - Wereldwijzer Reizigers Netwerk
suc6 nog in al wat je doet in de toekomst
groet:georgessiam.:chin:

Dankjewel!