Een aantal jaren geleden zijn mijn vrouw en ik op een locale kledingmarkt in Bangkok geweest. Ik kan mij nog herinneren dat de locale spoorlijn dwars door de markt liep. Volgend jaar januari gaan wij weer naar Bangkok en willen wij weer een bezoek brengen aan deze markt. Wie o wie kan ons helpen en aangeven waar wij deze markt in de stad weer kunnen vinden.
George, is dit makkelijk tebezichtigen in bijvoorbeeld een ochtend? En is het makkelijk bereikbaar? Het lijkt me leuk om 1 van de laatste dagen in Bangkok nog op deze manier op te vullen.
Nou er rijden zo’n acht treinen per dag door de markt.
Je kan de trein nemen in Bkk(station: Wong Wian Yai) het is ongeveer een 1 1/2uur rijden naar Samut Songkhram !
Haha ik snap je helemaal wij hadden precies hetzelfde!
Een 1 1/2 jaar terug hadden we 1x ook het idee van he leuk laten we daar weer een keer heen gaan! Wij op weg kwamen we daar aan alles donker en gesloopt… domper. Maar goed nu is er asiatique riverfront dus gaan we daar van de week even kijken.
Dan zal het wel de Rot Fai Market zijn wat je bedoeld Cor en Wilna! (geloof dat die ergens is aan de kanten van Chatuchak weekend markt:Kampaeng Phet road)