Levensreispartner

hallo aan alle mensen die hier een advertentie of reactie hebben geplaats heb met veel aandacht jullie verhalen gelezen en hier stonden veel leuke dingen tussen die mij op een bepaalde manier erg aanspraken zelf ben ik van plan nadat ik al mijn zaken heb geregeld hier in nederland mijn packpack te pakken en te vertrekken goed voorbereid natuurlijk maar niet gepland wil graag over de hele wereld trekken zonder een echte eind bestemming gewoon gaan en kijken waar het schip strand hahahah heb veel gezien van de wereld maar wil nu een deel hiervan gaan uitmaken [pekingexpress groeten uit de rimboe] hier een kruising van heb zelf niet echt een reis limiet bvb 6 mnd of een jaar ben niet gebonden aan tijd nu op dit moment heb ik wel nog een aantal dingen die ik moet regelen zoals mijn huis verkopen alle prive dingen op een rij hebben zodra dit is gebeurd ben ik weg dus mijn deadline is binnen 1 a 2 jaar ligt eraan hoe vlug alles geregeld is dus bij deze mijn oproep zijn er mensen die dit aanspreken of eventueel tips reacties hebben en ook deze grote sprong willen of gaan maken lijkt het me leuk om met deze mensen in contact te komen om verslagen te delen dus nogmaals ik ben opzoek naar een reis [levenspartner] voor een wereld reis zonder tijdlimiet meer info of vragen kunnen jullie gerust stellen ik zal alles proberen te beantwoorden veel suc6 met alle reizen en zoektochten mvg twan [skyd1v3r@hotmail.com]