Hola,
Ik vertrek op korte termijn voor een backpack rondreis langs de unieke natuur en cultuur van Panama, Costa Rica en Nicaragua. Zoveel mogelijk per bus, misschien af en toe taxi of huurauto. Onderweg een schoon bed, de lokale bonen en rijst, met af en toe een luxe uitschieter op een unieke locatie met uniek uitzicht op vulkaan of rivier.
Aangezien ik als alleengaande toch elke keer de volle mep voor een kamer met 2 bedden betaal, bied ik jou het lege bed aan. Daarbij denk ik aan een reisgenote die van ontdekken en beleven houdt. Een meid die uitgekeken is op de uiterlijke schijn van facebook en de blabla van twitter, en die verdieping zoekt. Een generatie jonger trekt me meer, want mijn levenswijsheid kan goed matchen met jouw onbegrensde nieuwsgierigheid. Dan hebben we een paar weken de thrill van samen doen, beleven en delen.
Kosten: de vliegreis Antwerpen-Schiphol-Panama kost ca 600 euro retour, bij vertrek volgende week, en terugreis na 3 a 4 weken. Overnachtingen in ho(s)tels betaal ik. Voor eten en drinken ben je dagelijks een tientje kwijt. De rest is mijn creditcard.
Je reispartner: 50+, wijs en grijs, verbaal en vitaal, body-mind spirit.
Ik zoek geen relatie maar een reismaatje.
Jij?> stel jezelf voor in een prive berichtje…
Meer? via skype of whatsapp.
een beller is sneller
Cu!