Leukste hostel Sydney?

Eind februari kom ik aan in Sydney. Wil dan voor de eerste paar dagen een leuk hostel boeken. Zie er op hostelbookers etc veel voorbij komen met reviews, maar wellicht heeft iemand hier nog een tip? Top 3 van hostels Sydney bijvoorbeeld? :slight_smile:

Ik ben ook (weer) op zoek naar een fatsoenlijk en net hostel haha!

Heb aantal keer gelogeerd in Base Sydney, qua ligging echt perfect vind ik. Wel altijd heel druk bij receptie (denk aan een half uur wachten totdat je kunt inchecken…) en kleine kamers (vast niet allemaal) met niet allemaal een raam…Groot hostel.

Verder een nacht geslapen in Sydney Backpackers…ook vrij goede ligging maar lelijk, vies, oud hostel. Keuken was een keuken zoals je ´m thuis hebt, gewoon 4 pitten en klaar…verder 1 kleine woonkamer. Niet doen dus!

Ook een nacht geslapen in Y Hotel Hyde Parc…was een beetje vreemd. Ook weer goede ligging maar als je alleen gaat en mensen wilt ontmoeten, is dat hier moeilijk. Heel ongezellig en niet echt hostelachtig vond ik…

Nouja de keus is natuurlijk gigantisch, ik weet het! Ben zelf ook weer opzoek maar overal vind ik wel iets dat me niet aanstaat haha. Ik zou zelf iig kiezen voor een hostel echt in het centrum en niet bijv in Kings Cross…vond het daar toch een beetje apart en zeker als je in je eentje ´s avonds nog over straat loopt…

Hangt er een beetje vanaf wat je doel is daarna, maar ik vind 790 on George Street een prima hostel. Daar heb je alleen wel veel mensen die voor langere tijd in Sydney blijven en vanuit het hostel een kamer zoeken of werken, als je langer in Sydney blijft dus een goeie manier om mensen te leren kennen, als je maar kort in Sydney bent dus wat minder leuk denk ik :slight_smile: