Hoi!
Het was eigenlijk de bedoeling er half september met een vriend nog even een weekje lekker tussenuit te gaan, maar deze “mag” op de valreep helaas niet mee. Een verdere uitleg lijkt me overbodig, al kan ik het ook wel weer een beetje begrijpen. Een klein beetje dan… :slywink:
Hoe dan ook; ik zou nog steeds graag gaan, andere kandidaten zijn er niet en alleen gaan vind ik niks aan, dus wie wil er mee?!
Het was/is de bedoeling om via de recensies op een site als zoover.nl een goed en nog beschikbaar hotel te zoeken in bijvoorbeeld Malgrat de Mar en daar met mijn cabrio in twee etappes naartoe te rijden. Eenmaal aangekomen wil ik lekker relaxen en de dingen doen die we allebei leuk vinden. Beetje zwemmen, beetje zonnen, beetje ronddobberen op een luchtbed, genieten van het mooie weer en lekker eten. Dat laatste kan met een beetje mazzel in het hotel, maar dat hoeft zeker niet elke dag en vooral niet als de variatie minimaal blijkt te zijn.
Ik ben echter niet het type dat dagenlang op het strand of bij het zwembad wil liggen en zo bruin mogelijk worden als hoofddoel heeft, dus het zou prettig zijn als mijn reisgenote er net zo over denkt. Het lijkt me - naast het luieren - dan ook leuk om bijvoorbeeld een keer met de auto (dus tóch weer lui) een beetje de omgeving te verkennen en ook een dag/middag/avondje Barcelona ontbreekt wat mij betreft niet. Ben er al een paar keer eerder geweest, maar blijf het een mooie stad vinden waar - zelfs voor een redelijke cultuurbarbaar als ik - genoeg te zien is. Lange rijen en musea zijn niet echt mijn ding en het werk van Gaudí is best geinig, maar de fonteinen van Montjuïc zou ik daarentegen écht graag nog een keertje willen zien. Uiteraard zijn mijn wil en voorkeuren geen wet en vind ik het helemaal geen probleem om aan de eventueel afwijkende wensen van mijn reisgenote tegemoet te komen, zo lang het maar niet ál te slaapverwekkend wordt! :slywink:
In de oorspronkelijke plannen was overigens opgenomen dat we zouden proberen een thuiswedstrijd van FC Barcelona te bezoeken en dat zou ik bij voorkeur nog steeds graag doen. Je kunt echter rustig doorgaan met het lezen van mijn verhaal, want indien nodig doe ik dat gewoon alleen. Niet supergezellig natuurlijk, maar ik begrijp dat ik in dit geval misschien iets te veel van mijn reisgenote vraag en dat is zeker niet de bedoeling! :slywink:
Hopelijk spreekt bovenstaande impressie van de trip iemand aan. Het lijkt me logisch dat we de kosten delen, maar het hoeft zeker geen dure grap te worden. Een goed hotel kost in september niet veel en mijn cabrio rijdt op LPG, dus ook de reis is allesbehalve prijzig.
Wie ben ik?
Laat ik dit gedeelte voor de verandering eens kort en bondig proberen te houden, al is het zeker niet onbelangrijk. Man, 34 jr, 2.00m, single, hetero, HEAO-CE, kleine zelfstandig ondernemer, sociaal, geen roker of drinker en samenwonend met poes van 9 jr. :slywink: Geen yup, nerd of contactgestoorde, maar ook zeker geen aso of wannabe-playboy. Een gewone, redelijk nuchtere en normale man met een beetje humor, al zeg ik het zelf…
Wat zoek ik?
Een leuke, spontane en gezellige meid of vrouw. Leeftijd, opleiding en beroep vind ik niet zo spannend, als je maar een beetje goochem en een leuke gesprekspartner bent en snapt hoe je met mensen om moet gaan. Heb je 24u per dag een foute zonne(duik)bril op je hoofd, Birkenstockjes passend bij elke kleur tas in je collectie en denk je desondanks dat je stijl hebt, dan hoef je niet te reageren. Ik heb niks tegen modieuze vrouwen, maar dit is simpelweg dom kuddegedrag van mensen zonder smaak en/of eigen mening, want die brillen en schoenen zijn natuurlijk gewoon foeilelijk. Ook het type “terrasje-roseetje” heeft niet mijn voorkeur, maar voor en door de rest laat ik me graag verrassen! :slywink:
Interesse?! Stuur me een berichtje, zodat we geheel vrijblijvend kunnen bekijken of we een beetje op dezelfde golflengte zitten. Ben benieuwd!