Leuke collega gezocht voor hollands Eetcafe in Calella

Periode hoogseizoen: juli en augustus en ook voor langere periode mei tot half oktober 2008
Functie: bediening, uitserveren, bar, kassa en alle andere bijkomende werkzaamheden in de horeca. Een uitdagende leuke baan.
Ook zoeken wij voor de keuken een handige “kok” of iemand die bereid is snel te leren.
Functie: voorbereiden, zoals voorsnijden, koelingen nakijken, bereiden van eenvoudige gerechten zoals biefstuk met friet tot broodje kroket.
Schoonhouden van de keuken en eventueel mee bardiensten draaien.
Kortom een uitdagende job
Ben jij 18 jaar of ouder, thuiswonend en heb je zin om een seizoen in het buitenland te werken of ervaring op te doen dan is dit je kans.
Arbeidsvoorwaarden zijn prima. Wij zorgen voor kost en inwoning
Wil je meer informatie bel dan even of stuur een mail: [EMAIL=“bar-eetcafedeluifel@tele2.es”]bar-eetcafedeluifel@tele2.es

ik ben Mike uit Zoetermeer, ik heb tevens een vriend die momenteel studeerd als kok 2e jaars, wij zijn beide 18 jaar en nog thuis wonend. het spreekt mij aan om ervaring in het buitenland op te doen en tevens ook een uitdaging. kunt u mij meer informatie verstrekken hoe het zit met de voorbereidingen, betalingsalaris en alle bij komende zaken. met vriendelijke groet, Mike Jordaans uit Zoetermeer

Ik ben Kevin en ben 20 jaar. Ik ben na dit schooljaar klaar met mijn VWO en mijn opleiding Reisbegeleiding Buitenland. Daarna heb ik de wens om het liefst een schooljaar in Spanje door te brengen om zo goed mogelijk de Spaanse taal onder de knie te krijgen. Kunt u mij meer informatie geven? Met vriendelijke groeten, Kevin Boelsma