Voor aanstaande zomer zoek ik een leuk project om vrijwilligerswerk te doen.
Het liefst iets met straatkinderen/jongeren en/of hun families.
Ik heb eerder stage gelopen met deze doelgroep en het lijkt mij leuk om a.s. zomer voor ongeveer 5 weken weer met deze doelgroep aan het werk te gaan.
Veel projecten vragen van vrijwilligers of om Engelse les te geven, dit doe ik liever niet.
Dankje voor de tip, maar ik ben net een paar maanden terug van 6 maanden Ecuador Dus liever een ander land deze zomer… Hoeft trouwens niet persé Nicaragua te zijn, liefst wel Centraal-Amerika.
Maar ik geloof dat Siw daar momenteel niet zoveel heeft, maar zal nog eens kijken.
Wat goed om te lezen dat je deze zomer richting Nicaragua wilt gaan voor het doen van vrijwilligerswerk! Er zijn verschillende projecten waar je kunt helpen via Activity International. Mail of bel gerust eens met Manon om de mogelijkheden te bespreken, zij is de coördinator voor het vrijwilligerswerk in Latijns-Amerika. Wellicht dat zij je verder kan helpen! [EMAIL=“manon@activityinternational.nl/”]manon@activityinternational.nl/ 053-4831041.
Heel veel succes in ieder geval met je reisplannen!
Bedankt voor je reactie. Jammer dat je Nicaragua te duur vindt. Je zou het misschien nog eens bij de JoHo kunnen proberen, misschien dat zij je verder kunnen helpen? Zij bieden nog wel eens rechtstreeks projecten aan www.joho.nl. Succes!