Let me introduce myself ! - Even voorstellen !

Hallo , ik ben nieuw hier en zal mijzelf even voorstellen.

18 jaar
Vrouw
Half Nederlands, half Nieuw-Zeelands.
Sport/Hobby: paardrijden.
‘‘verslaafd’’ aan: Series kijken.

Mijn moeder is Nederlands, leerde mijn vader kennen in NieuwZeeland.
Ben geboren in Nederland toen ik 3 was is mijn vader terug gegaan naar NieuwZeeland.

Omdat mijn moeder er grotendeels alleen voor stond gingen we niet vaak op vakantie, of in iedergeval niet buiten Nederland.
Ik ben in Frankrijk en Zwitserland geweest maar hier herinner ik mij niet veel van aangezien ik vrij jong was.

Toen ik 6 was ben ik voor het eerst in Nieuw-Zeeland geweest, we vlogen via Tokyio dus in een paar dagen ook wat van Japan gezien.

Daarna ben ik alleen nog op zomervakantie geweest in Frankrijk.

Tot begin April, toen heb ik de kans gekregen om met paarden in Nieuw Zeeland te werken, en daar mijn familie ook weer te kunnen zien. Daar ben ik 3 maanden geweest. De aanvraag van mijn citizenship (die er nu eindelijk door is) liep wat vertraging op en vandaar nu terug in Nederland voor een paar maanden.

Wat ik op de lange termijn wil is voor mij heel duidelijk. In Nieuw-Zeeland mijn eigen bedrijf hebben in de paarden.

Maar in de tussentijd heb ik op het moment geen idee wat ik wil, behalve zoveel van de wereld zien, met name ben ik heel Nieuwschierig naar Amerika o.a. en dit bracht mij ook naar dit forum.

Sorry voor het saaie iets te lange verhaaltje, dit is niet mijn sterkste punt. Hopelijk kan ik hier van jullie verhalen wat inspiratie op doen. :slight_smile:

Hoi abbico,welkom op wereldwijzer!
Nou zo saai is je verhaal niet,nu weten we wat je zoal hebt gedaan in het verleden. :slight_smile:
Ik las ook in je berichtje dat je in de hippische sector wilt gaan werken?
Hoe ga je dat aanpakken,een bestaande zaak overnemen of helemaal van nul beginnen?
Heb je al **deze site ** bezocht voor informatie?
In iedergeval kan je ook bij ons op wereldwijzer je vragen stellen in het Nieuw-Zeeland Forum
Succ6 nog met al je voorbereidingen abbico.
Met vriendelijke reisgroet,georgessiam.