Leren surfen

Als reactie op een ander topic wat hier geplaatst is heb ik dit topic geopend daar er een heleboel mensen wel geinteresseerd zijn in leren surfen in combinatie met een leuke vakantie.

Omdat er misschien anders niets van terecht gaat komen wil ik ook nog wel de organisatie op me nemen van de te boeken vakantie wanneer dat dingen zou kunnen bespoedigen.

De vakantie die ik heb uitgezocht is degene die hieronder beschreven staat. Het is een prima vakantie om in 10 dagen te leren surfen en ook op het strand te kunnen liggen om bruin te worden.

**Camping Les – Sableres **
Het Beachcamp bevindt zich op een uitstekend verzorgde drie sterren camping. Ligging: Net achter de duinen op ongeveer 150 meter van het strand en 600 m van het centrum.
**Faciliteiten: **Prima sanitair met gratis warme douches en wasmachines. Volleybalveld, jeu de boules, tafeltennis, basketbalveld, voetbalveld en campingwinkel. Dorp op loopafstand (ongeveer 600 m), met o.a. mogelijkheid tot minigolf, skaten (zelf meenemen), bioscoop, supermarkt, postkantoor, vele terrasjes en restaurantjes.
**Je tent: **Je slaapt in een ruime 2/3/4 persoons bungalow tent, inclusief luchtbed. Verder staan er genoeg stoelen en tafels om ook bij je tentje te kunnen zitten.
**Maaltijden **Op het Beachcamp hebben wij een eigen kok die dagelijks het diner verzorgt, ideaal na een dagje strand, verder wordt er iedere morgen een Frans ontbijt geserveerd.
Mocht je toch een keertje zelf willen koken, dan is er is een aparte kooktent met koelkasten waar je jezelf uit kunt leven.
**Surfpakket: **surfboard kun je huren voor €59,- per week en een wetsuit voor €15,- Bodyboards en skimboards kun je gratis gebruiken. Op het Beachcamp zijn meer dan 60 surfboards in diverse maten, zodat je altijd over een geschikt board kunt beschikken. Verder beschikken wij over de nieuwste Brunotti wetsuits. (huren wetsuits alleen ter plaatse)
**Golfsurfcursus: **Voor slechts €59,- boek je een cursus golfsurfen, gegeven door gediplomeerde surfleraren. Deze cursus van 10 uur bestaat uit: instructie video, theorie gedeeltes video analyse, surfcontest en natuurlijk veel praktijk!

Dus:

Reis (vertrek 04-07-2008): E 219,00

Reis inclusief:
Vervoer per touringcar

  • Royal class
  • Servicelijn
    Verblijf in 2-persoons
    bungalette tent op indeling
    Reisleiding
    Gebruik bodyboard + flippers
    Beachvollebal
    Kiten
    Exclusief:
    Surfles (5x2 uur) € 59,-
    Surfboard (huur per week) € 49,-
    Surfboard in de bus (tot 3m) € 29,-
    Verlenging (7 dagen, met gebruik bodyboard) € 79,-
    Alleengebruik tent € 50,-
    Korting eigen vervoer € 50,-
    Maaltijden en dranken

**Ter plaatse: **
Barbecue € 7,50

Samenvattend zal de reis dus voor de meeste onder ons: 219+49+59+100+ (geschat bedrag voor een week ontbijt en avondeten) +30 (reisverzekering) = E 457,00

Eventueel is het mogelijk om een week later te vertrekken (dus op 11-07-2008) dan komt het totale bedrag E 20 hoger uit omdat de reis E 20 duurder is.

Nu niet gaan lopen miepen dat het aan de dure kant is. Goedkope vakanties bestaan niet. Degene die vaak op vakantie gaan weten wat ik hiermee bedoel. En bij het bedrag van E 457 zit zogoed als alles al in. Behalve misschien nog E 50 voor bier, rose etc.

Voor degenen die echt echt echt geinteresseerd zijn:

[EMAIL=“Surfvakantie2008@hotmail.com”]Surfvakantie2008@hotmail.com.

Mails kunnen tot 15 juni gestuurd worden. Dan ga ik kijken wie er echt echt echt willen en kunnen en in overleg met de eventuele reisgenootjes boeken.

Eventueel kan er voor de geinteresseerden ook nog een kennismakingsdag georganiseerd worden in zeg… Utrecht om te weten wie er allemaal mee gaan.

Ik zie de mails wel verschijnen.

Mvg,

Sid