Hallo allemaal,
Wie heeft er zin in een weekje Phuket (natuur, strand, cultuur en nightlife) van 3 tot en met 12 januari 2007?
Caipirinha
Hallo allemaal,
Wie heeft er zin in een weekje Phuket (natuur, strand, cultuur en nightlife) van 3 tot en met 12 januari 2007?
Caipirinha
Hallo,
Ik ben al een tijdje opzoek naar een lekkere vakantie in januari en naar iemand om meete gaan. Thailand lijkt me echt super land en ik heb daar altijd al eens heen gewilt.
Ik ben een lieve, gekke, spontane meid van 21 jaar en start in februari me de studie cmv, voor die tijd wil ik even aan de kou ontsnappen.
Zou je me misschien iets meer kunnen vertellen over je plannen daar. Zoals het hotel, de reis er naar toe en wat je daar wilt gaan doen.
ik hoop iets van je te horen!
Groetjes Nanda
HOI, IK GA 29 DEC. NAAR BANGKOK EN VANDAAR NAAR PHUKET ERGENS BEGIN JANUARI. OP 15 JANUARI ARRIVEER IK WEER IN NEDERLAND. DE TIJD TUSSEN 2 EN 13 JANUARI HEB IK NOG NIET PRECIES INGEVULD. GROETJES ADRIAAN
Hey allemaal,
Ik wil in januari ook naar thailand, het liefst een maandje. Ik zoek nog leuke mensen om mee te reizen! Ik ben makkelijk en gezellig en zoek iemand die dat ook is… !
Groetjes, Marissa
HOI MARISSA, ik kan alleen maar zeggen, dat ik 29dec naar BANGKOK vlieg en dan op 2,3of 4 januari nnar PHUKET vlieg…OP 14 JANUARI VLIEG IK VAN PHUKET WEER NAAR BANGKOK EN GA DAN WEER NAAR AMSTERDAM.ik heb nog niet ingevuld wat ik waar ga doen, dus alles is nog o pen en bespreekbaar. groetjes [EMAIL=“adriaan89@freeler.nl”]adriaan89@freeler.nl
Ga 1 januari naar Phuket ik zoek leuke mensen om te reizen.
Raymond