Leeftijd werken Spanje

Halo,
Ik wou volgende zomer ( 2008 )
na mijn examen graag 2 maanden,
misschien iets langer, in Spanje
gaan werken. Ik word dan pas na
de zomer, in oktober, 18. Ik vroeg
me af of ik dan al in Spanje mag
gaan werken, of dat ik dan nog een
jaartje moet wachten? Misschien kan
iemand mij helpen?
Liefs, Joyce.

Heey,

Ik ben net klaar met me examens en was ook van plan om dan te gaan werken in spanje. Ik ben nu 17 jaar en helaas kan dat niet… Ik wilde dan via cosmo entertainment naar spanje, maar ze zeiden daar tegen me dat 18 jaar moest zijn, omdat je ouders overal nog voor moeten tekenen en nog verantwoordelijk voor je zijn. Daarna heb ik het nog bij een andere nederlandse organisatie gebrobeerd, maar die zeiden precies het zelfde. Maar wie weet als je daar gewoon heen gaat dat je wel wat vind in de horeca ofzo… Ik weet ook niet hoe het nou precies zit =p

Groetjes, Raissa

Ohh, dat is klote zeg.
Naja, ik heb dat al meer gehoord jaa…
maar 't vreemde was, afgelope meivakantie was ik
in malgrat de mar. & daar heb ik meerdere
mensen onder de 18 leren kennen, die er werkte.
njaa… ik ga door met proberen, & anders nog maar een
jaartje later.
Bedankt voor je berichtje !
Liefs, Joyce.

Ik heb ook geprobeerd dit jaar aan het werk te gaan in Spanje, ik ben 17 jaar. Ik werd een aantal weken terug gebeld door een organisatie waarbij ik wél mocht werken, dit was een Spaanse organisatie. Ik heb toen moeten bedanken omdat ik inmiddels een leuke baan in Nederland heb, wat niet alleen voor de zomer is, maar het hele jaar door. Ik ben helaas vergeten hoe deze organisatie heet. Verder heb ik nog met iemand contact gehad die het ook geen probleem vond dat ik onder de 18 was, alleen dan moesten mijn ouders wel formulieren tekenen enzo. De laatste organisatie weet ik nog wel welke het was, namelijk; Acttiv. Hierbij had ik deze zomer ook kunnen werken, als ik niet al een andere baan had gehad.

Ik heb hiervoor wel heel veel moeite moeten doen, naar heel veel organisaties schrijven en mailen. Maar uiteindelijk had ik toch 3 best wel serieuse organisaties gevonden die het geen probleem vonden dat ik onder de 18 was.

Suc6.

Ohh echt leuk om te horen :biggrin:!
Naja, het is voor volgend jaar pas,
dus vanaf januari ofzo gaa ik gewoon
zo veel mogelijk organisaties mailen.
& hopelijk gaat 't mij dan ook lukken
Bedankt voor je berichtje!

liefs Joyce