Gezocht per direct: leefgroepbegeleider begeleid wonen programma Ayacucho (Peru)
We zoeken een enthousiaste vrijwilliger die zich geroepen voelt om als begeleider in het begeleid kamers wonen programma te werken. In dit programma werken we met de straatjongens. Ze worden in een tweejarig traject begeleid naar een zelfstandige manier van wonen.
Interesant programma! Heb helaas niet de benodigde papieren, wel de levens ervaring. Heb in de Cariben gewoond, nederlander en spreek meer dan basis spaans.
Heb ook de videos bekeken , betreffend het project, kreeg een brok in mijn keel.
Ervaring in dit vakgebied , heb ik niet. Ik ben kok geweest in een instelling en heb met autistische mensen gewerkt. Na 15 jaar gewerkt te hebben als kok, ben ik de transport in gegaan en rij nu bijna 2 en half jaar in het openbaar vervoer. Verder heb ik veel gereisd en in de cariben gewoond dominicaanse republiek en regelmatig in Haity geweest, woonde vlakbij de grens met elias piña in San Juan de la maguana. Betreft levens ervaring, stond al op eigen benen toen ik 11 was, dus heb volgens mij wel iets van ervaring opgebouwd.Ben creatief, doe kalligrafie en iconografie en ben sinds kort bezig met letters uit steen hakken. Maar met straat kinderen heb ik nooit gewerkt, heb ook die opleiding niet gehad en kan dus alleen uit gevoel spreken en dus niet uit een genoten opleiding. Om die reden weet ik ook niet zeker of het relevant is om je me cv te sturen.