Last minute stedentrip new york!

Hallo allemaal,

Vanwege een verbroken relatie gaat mijn vakantie helaas niet door. Nu wil ik er toch heel graag tussenuit en ben ik van plan om 19 aug te vertrekken naar new york. Wie heeft er zin om voor een weekje mee te gaan of zijn er toevallig al mensen daar met wie ik een dagje op kan trekken? Een andere leuke stad behoort ook tot de mogelijkheden.

Groetjes Lonneke

Hallo Lonneke,

Zit je echt aan die datum vast?
Ik ben in New York van 02 augustus tot 11 augustus.

Groetjes,
Gordy

Hey!
Misschien vertrek ik 16 aug… met een vriendin voor een weekje naar New york… omdat mijn relatie ook verbroken is…
We zouden dan best een dagje op kunnen trekken ofzo… laat maar horen of je nog interesse hebt!

Niet dat ik in de VS ben geweest maar ik herinner mensen die erna toe reizen, en zeker last minute, toch even dat je 72 uur van tevoren die Esta moet aanvragen.

Ik ben vanuit Canada de grens over gekomen, heb de visa waiver niet online ingevuld en heb er geen problemen mee gehad. Moest ter plekke een visum kopen, was iets van $8,- geloof ik.

Als je een (last minute) retourje zoekt voor onder de €400,-, dan is het de moeite eens op de site van ltur te kijken! Kijk dan bij vluchten en “lufthansa lastminutes”. Je vliegt dan wel vanaf Frankfurt of Dusseldorf, maar het scheelt wel aanzienlijk!