Last minute Bulgarije?

Hoiii,

Ik ben samen met een vriendin van me op zoek naar een last-minute vakantie. Wij willen het liefst naar het strand en ook ergens kunnen stappen en een redelijk hotel. En beetje van alles dus… :slight_smile:

Waar moet ik op letten? En wat voor prijs moeten we rekening mee houden, aangezien we niet zoveel geld te spenderen hebben (1600 euro met zn tweetjes). Ik vind het moeilijk om een goede reissite/bureau te vinden… je hoort zoveel over slechte georganiseerde vakanties en extra toeslagen. Dus wat is betrouwbaar en wat niet?

Nu hadden we het idee opgevat om naar Bulgarije te vliegen. Dat leek ons beiden een mooie land, met mooie stranden. Kan iemand ons tips geven over waar we het beste informatie of hotels kunnen opzoeken? Of andere locaties die jou aanspraken?

Alvast heel erg bedankt!!

Als je opzoek bent naar een goedkoop vakantie land is Bulgarije zeker een optie.
Zelf heb ik een een maand door oost europa gereist.
Welke accomodatie zoek je?
Als een hostel voldoende is kan je kijken op www.hostelworld.com ik heb hier goede ervaring mee.
Als je een hotel wilt kan je kijken op www.booking.com heb ik ook goed ervaring mee.
Bedenk wel dat je voor beide sites een credit card nodig hebt als je wilt reserveren.
Succes.:zon02:

Bianco, let even op de datum van de oproep :wink: dit was een topic van 2 jaar geleden!

Dan ist geen last minute, haha.