Langetermijnverhuur Bonaire

Beste mensen,

Indien er zich mensen onder de lezers bevinden die naar Bonaire gaan/willen emigreren: wij hebben vanaf augustus 2015 nog 24 appartementen te huur voor de langere termijn (minimaal 3 maanden, maximaal 3 jaar), die we met forse kortingen verhuren.

Het gaat om het aanstaande duikresort Delfins Dive Resort op Punt Vierkant en omdat alle faciliteiten (duikschool, privéstrand, restaurant, zwembaden, tropische tuin, pier et cetera) nog gebouwd moeten worden, bieden we de eerste appartementen met korting aan.

Als het resort klaar is, zal het volledig voor vakantieverhuur worden ingezet.

De beheerder is Sunwise Bonaire, een gerenommeerd bedrijf dat villa’s en appartementen voor vakantieverhuur en langetermijnverhuur op Bonaire in portefeuille heeft.

De ontwikkelaar van Delfins is Molenbeek Caribbean, de partij die onder meer ook Water Villas Bonaire heeft ontwikkeld.

Op de site van de Bonaire makelaar Nieuwbouwbonaire.nl kun je een voortgangsblog lezen over de bouw…

Interesse? Stuur even een berichtje via een van de contactpagina’s van de genoemde websites.

Groet,

Ron

Hoi Ron,
ik kom op 17 Aug aan op Bonaire om te werken (geen stage) en blijf een half jaar tot medio Feb.2016…wie weet bevalt het zo goed en blijf ik wonen …je weet maar nooit toch
ik zie dat U een appartementen aanbied …graag zou ik willen weten van U wat hier de maandelijkse kosten van van icl. gas licht tv internet enz
graag hoor ik van u …oja liggen de appartementen ver van het centrum?
groetjes Kim