Lang leve de vrijheid! Reis je mee richting Marokko?

Dag ‘wie weet toekomstige reismaatjes’!

Ik ben op zoek naar 3 gezellige, actieve, in cultuur geinteresseerde jongens en/of meiden die het leuk vinden om volgend jaar met een camper te vertrekken richting Marokko. Het idee is om vanuit NL langs de kust van frankrijk, spanje en portugal te rijden naar Tarifa (zuidelijkste puntje van Spanje, ‘surfers paradise’), vanuit daar een uitstap te maken naar Marokko, en dan via het westen weer terug te reizen.

Wil jij graag nieuwe mensen ontmoeten, het ultieme gevoel van vrijheid ervaren, maar ook je ervaringen delen met drie anderen? Stuur me dan een mail. Laat me weten wie je bent! Zelf wil ik tijdens de reis mijn surfskills weer oppaken en misschien leren kiten! Ik wil veel steden bezoeken en zoveel mogelijk cultuur opsnuiven! Een combinatie van actief, relaxed en educatief dus!

Datum van vetrek is in overleg! Zelf had ik eind april in mn hoofd. Maar daar komen we vast wel uit. Ik hoop van jullie te horen!

Groetjes, Janneke (21 jaar)

kinkt behoorlijk leuk! Ik zou dan persoonlijk wel graag iets meer van Afrika willen zien (niet alleen uitstapje naar Marokko dus…)
Liggen je plannen al vast? Ook wat tijden betreft?