hallo,
Mijn naam is Ivan Willems , ik ben tenniscoach in Belgie. Ik ben 44 jaar. Ik heb een gezin met twee kinderen en wij willen een tennisproject verwezenlijken in de Luberon. Misschien kunnen jullie ons verder helpen met onze zoektocht naar een geschikte woning met een eventueel bestaande gite of BNB uitbating die te koop staat in de Luberon.
Wij zoeken in de streek van de Luberon een groot huis te koop van minimum 220 m² bewoonbare ruimte als woonst voor mijn familie, tevens aanwezig een appartement of gite voor gasten en enkele opslagruimtes of garage. Het terrein moet voldoen voor een tennisterrein 36 X 18 meter ) op te bouwen. Wij zoeken in de regio tussen L’Isle Sur La Sorgue en Apt. Niet Cavaillon, Avignon, Velleron of Le Thor.
Ons budget ( max 800000 EUR ) is afhankelijk van de kwaliteit en de ligging van het eigendom.
Wij willen geen lawaaihinder van wat ook, geen slechte zichten op autobaan , steengroeve of electriciteitspalen. De buren mogen niet aanpalend zijn. Graag op een romantische plek. Ik ken de Luberon streek erg goed en hoop mijn droomstek te vinden.
Indien jullie ons kunnen helpen of een eigendom te koop weet staan, al dan niet een bestaande gite business of BNB, e-mail:
[EMAIL=“ivanwillems@telenet.be”]ivanwillems@telenet.be
Ik dank u voor jullie medewerking en hopelijk denken jullie aan iets dat te koop staat waar we ons project van tennis en vakantie kunnen verwezenlijken.
We willen wel niet afgelegen zitten, vandaar dat we de streek van de Tarn, Lot en Garonne en Gers geschrapt hebben!
Vriendelijke groeten van Ivan Willems