Ladakh Markha- Nimaling Valei Juli 2005

Wie wil er mee van 11 juli tot 30 augustus naar de Prachtig Himalaya in Ladakh, Leh, en daar oa door de Markha - Nimaling Valei wandelen. Ik heb het al eerder gedaan, paardjes en Horseman huren, tent en voedsel mee en genieten van rust en ruimte.
Juist de trektocht doe ik liever niet alleen en zoek een maatje die mee wil.
YOKA

Na zes jaar Gymnasium zal ik in juni eindelijk slagen. Voordat ik de opleiding Industrieel Ontwerpen ga volgen, neem ik een jaar vrij. Na de zomer zal ik dan door Rusland gaan trekken, maar omdat ik vrees dat ik mijn reisgenoten niet zover zal krijgen om met mij de bergen in te trekken, lijkt het me ideaal om daarvoor naar de Himalaya te gaan. Ik klim regelmatig in een klimhal en ik heb ook alpine ervaring, omdat ik twee keer een cursus van de NKBV heb gevolgd in Oostenrijk, maar ik neem aan dat mijn verworven kennis bijna overbodig zal zijn voor wandeltochten. Ik ben erg geïnteresseerd, maar uit het bericht kon ik niet opmaken hoe oud jij bent, zelfs niet of ik met een man of vrouw te maken heb. Een goede reispartner is voor mij heel belangrijk, dus ik zou graag meer willen weten.